Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. moze zaczne od poczatku. okolo pol roku temu wymienialem obudowe termostatu odpowietrzylem i bylo wszystko ok od tego czasu zrobilem okolo 10 000km dodam ze to auto bez gazu. gdy zrobilo sie cieplej zauwazylem ze przy dojezdzaniu do swiatel gasnie po przejechaniu okolo 20 km wzrasta temperatura (gotuje sie) i jest slaba po tych objawach zostawilem auto na parkingu i na drugi dzien odpalila ale nie na wszystkie cylindry na nastepny dzien przy kolejnej probie juz nie chce zapalic odzywa sie jakby miala chec zapalic ale nie lapie dodam ze wczesniej juz raz mialem problem z odpaleniem ale po ciezkich probach zalapala i bylo dobrze az do tego czasu nie wiem co mam robic i prosze o pomoc poniewaz jestem za granica i nie wiele moge tu zdzialac chcialbym sie dowiedziec czy to cos powaznego dziekuje z gory i pozdr.
Opublikowano

Myślę że co do odpalania to winny jest czujnik wałka (albo wału) nie pamiętam objawów jaki który ze sobą niesie. Już dawno miałeś problemy z odpalaniem to trzeba było pod kompa chociaż podpiąć.

 

Podwyższona temp to może być zamknięty termostat, pompa wody albo visko. Musisz sprawdzić jak go odpalisz czy chłodnica jest gorąca a jeśli jest to czy wiatrak się zaprzęga

Opublikowano
Nie wiem jak w innych, ale V8 lubią. Na szczęście nie jest to jakiś wydatek. Tylko pamiętaj, że jakbyś chciał je kupić to tylko oryginał. Mi na zamienniku nawet nie zapaliła :duh:
Opublikowano

Jak miałeś problemy z odpalaniem a teraz już w ogóle nie pali to jest bardzo duże prawdopodobieństwo że czujniki. Może być też pompa paliwa, ale wtedy też by wcześniej nie miał mocy jak miałeś problemy z odpalaniem. Słychać pompę? Ile masz paliwa bo jeśli poniżej 15l albo blisko 15 to jest możliwość, że padła pompa co przelewa z jednej komory paliwo do drugiej.

 

Visko napewno spięte? Możliwe, że się zapowietrzył. W najgorszym przypadku upaliło uszczelkę i dostaje się woda do komory, dlatego są problemy z paleniem. Ale to taki najbardziej czarny scenariusz. Wtedy by też kopcił bo by spalał płyn chłodzący

Opublikowano
pompe slychac a paliwa jest wlasnie okolo 15 litrow. Visco na pewno spiete zapowietrzenie tez bralem pod uwage. czyli najprawdopobobniej czujniki
Opublikowano

Dolej dla pewności najlepiej by było 10l I próbuj kręcić. Możliwe że nie masz paliwa w jednym ze zbiorników. Zresztą można zrobić test. Bodajże nr 6. I sprawdzisz ile w jakiej komorze jest paliwa.

 

Jak uda Ci się odpalić to sprawdź czy jest strumień przelewowy, jeśli nie to zapowietrzony. Pompę można wykluczyć bo chłodnica jest gorąca.

Opublikowano

Wiesz.. najpierw najtaniej i najszybciej będzie dolać ok 10l paliwa. Tyle by było najlepiej. Jeszcze szybciej zrobić test na zegarach.

 

Jeśli nie to zostaje hol/laweta i do mechanika na kompa. Czasami jak widać komp nic nie pokazuje. Na forum dużo ludzi mówi, że miało błąd czujnika. Może nie masz pecha i pokaże :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.