Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dopowiem,że amortyzatory tylne są na wykończeniu ....

 

/quote]

 

to moze warto zmienic pierw amorki?? i jak kolega mowi prawdopodobnie tuleja w progu siedzi

Opublikowano
ale wiesz :) czasem używka lepiej chodzi i dłużej wytrzyma niż nowe ;/ no nic zaryzykuje i kupie :) a później wymiana tej tulei pływającej w progu ;/
Opublikowano
Tuleja nr4, która siedzi w progu nie ma wpływu na pływanie tyłu. Ta tuleja zmienia zbieżność, a na pływanie bardziej ma wpływ tuleja zmieniająca kąt pochylenia koła. Całkiem niedawno wywaliło mi tuleję nr 4 z wahacza na szybkim łuku. Wysunęła się całkiem z gniazda i poza zmianą zbieżności (kierownica krzywo) nic się nie działo. Bardziej stawiam na amortyzatory lub też opony (może po zmianie opon to zauważyłeś?). Zakładałem na zimę dwie nowe Dębice Frigo 2 i dałem je na tył. Autem nie można było jechać powyżej 100 km/h, miałem strach w oczach, nie czułem jezdni, tył żył własnym życiem. Dałem te Dębice na przód, a na tył kupiłem Pirelli i jak ręką odjął.
Opublikowano
powiem tak kolego :) na zimówkach r15 195/60 też bmw pływała ale nie tak bardzo jak teraz na letnich 225/50 r16. Amortyzatory tylne prawie nic już nie trzymaja.. to wina amorków przyjacielu ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.