Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam BMW e46 320d z 1998r. Mam z danym autem pewien problem, mianowicie jest to buczenie i drżenie dobiegające z tyłu auta (wydaje mi się że z tyłu chyba ze dźwięk jest przenoszony i tylko wydaje się ze z tyłu buczy. Problem występuje na wyższych biegach, lekko na 3 a na 4 i 5 jest nie do zniesienia. Buczy w okolicach 1,5 tys obrotów a gdy dojdzie do 2 tyś się wycisza. najbardziej go słychać jak jest dość wysoki bieg a dość niskie obroty. Buczenie jest takie że aż boli głowa i występują drgania przenoszone przez karoserie. Jeżeli jadę samochodem dość dynamicznie przeciągając go na każdym biegu to dźwięk jest o wiele słabszy, nasila się on również przy większym obciążeniu np. 4 pasażerów. Proszę o pomoc i rady co to może być. Z góry dzięki ;)
Opublikowano
sprawdz czy czasami nie masz wyrwanego wóżka, sanek z tyłu po lewej stronie mocujących całe zawieszenie do karoseri. dość częsty przypadek w e46 do 2000r. jesli jest ok to może coś być z podporą wału lub z łącznikiem elastycznym wału tu przy skrzyni. na począek te rzeczy do sprawdzenia.
Opublikowano
Wymieniłem już łącznik elastyczny wału i podpore wału bo była wywalona wymienilem tez 3 tuleje na dyfrze dwie male i jedna duza z tylu tzw tuleje nr9 bo ta duza tez byla totalnie rozwalona (bylem pewien ze to ona jest przyczyna ale jednak nie chociaz ze lekkie polepszenie po jej wymianie jest) a tuleje podtrzymujace wozek z tylu wygladaly na sobidne wiec nie ruszalem i nie bylo na nich jakiegos luzu, jeszcze nasowa mi sie pytanie czy nie sa za to odpowiedzialne moze poduszki pod silnikiem?
Opublikowano
tylko czy tuleje wachacza moga miec cos wspolnego z buczeniem i drzeniem samochodu? Ten dzwiek brzmi bardziej jak cos zwiazanego z przeniesiem napedu, walem jakims luzem, sam juz nie wiem.
Opublikowano
mogą mieć i to bardzo dużo. nawet małe pękniecie gumy będzie powodowało takie objawy. gdzieś na yt nawet był filmik jak zachowuje się koło jeśli te tuleje są oberwane,
Opublikowano
Coś czuje że czeka Cię wyważanie wału. Miałem taki przypadek że koło 90km/h zaczynało się nieznośne buczenie i po wymianie już dosłownie wszystkiego sprawa okazała się błaha i po wyważeniu temat zniknął.
Opublikowano
objawem moze byc tez dyfer. A jak puscisz gaz, albo wcisniesz sprzeglo to nie buczy?
Opublikowano
no jak puszczam gaz to nie buczy. ale jak wciskam go ponownie to zaczyna buczec tak jak by sie cos naprezalo i mialo gdszies luz albo uderzalo o cos i powstaj wibracje i buczenie drzenie
Opublikowano
przy ociazeniu zaczyna buczec. Skoro wymienione tuleje to moze sam dyfer. Moze jak masz jakiegos znajomego z takim samym autem to zrobcie podmiane wtedy bedziesz mial pewnosc czy to dyfer.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam coś co może pomóc w temacie. Jestem juz prawie pewien ze to tuleje trzymajace wozek sa wywalone. Tylko pytanie brzmi czy ruszając nimi za pomoca łyżki powinny być one sztywne czy sie uginac? Bo jedna tuleja z lewej strony auta pracuje dosc mocno (sie ugina) a ta sama tuleja po drugiej stronie auta jest sztywno i prawie wcale nie pracuje. Wiec pytanie czy one powninny sie az tak mocno wyginac, czy raczej być sztywno?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam!

Kiedys pisalem o problemie buczenia przy przyspieszaniu itp. Mialem taki objaw i z tym sprzedalem autko. Niedawno gadalem z typkiem ktory ja ode mnie kupil, Niby wymienil poduszki pod skrzynia to pomoglo.

Pozdrawiam:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.