Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam taki oto wydruk z pomiaru geometrii w moim aucie i kilka pytań z nim związanych (kliknij aby wyświetlić pełny rozmiar):

http://frogprivate.eu/?g=DRRittY02uvByHRTvBe9Y05uRme9&p=8LCUsUJGJGIKTUkAY0kRkAJGmg3kPXkATU9bJG19fiBeuJdP&s=cULGmJRiDR

 

Po pierwsze, wydaje mi się, że jakoś mało tam danych.

Po drugie, wydruk jakoś tak mało profesjonalnie dla mnie wygląda, a usługa pomiar + regulacja kosztuje 100zł - nie za mało, aby można było liczyć na to że będzie zrobione porządnie?

No i po trzecie, czy te wartości wg was są bardzo złe, czy spokojnie do zrobienia? Człowiek co robił pomiar powiedział że tragedii nie ma i będzie próbował wszystko wyciągnąć na zielone, ale że w BMW jest specyficznie i ciężko i blabla jak by już się ubezpieczał że może się nie udać..

 

Mogę zatankować auto do pełna przed regulacją? Mam butlę do gazu zamiast koła zapasowego (ale koła nie wożę).

 

Z góry dzięki za opinie.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano

Witam kolegę z Trójmiasta :)

 

Z geometrią w BMW to dość trudny temat, ciężko znaleźć ludzi kompetentnych do zrobienia tego...

Mi już w trójmieście ustawili niewłaściwie i musiałem pare nowych opon 17" na tył zakupić.

 

Procedura ustawienia geometrii:

1) Auto zatankowane pod korek,

2) Z przodu na siedzeniach po 68kg,

3) Na środku tylnej kanapy 68kg,

4) w bagażniku dodatkowo 21kg,

5) Prawidłowe ciśnienie w oponach,

6) Brak jakichkolwiek luzów w zawieszeniu

 

Z doświadczenia wiem, że naszym mechanikom nie chce się nosić ciężarków i będą Ci wmawiać że to nie ma znaczenia. Uwierz, w BMW ma! Trzeba przy nich stać i niemalże wymuszać aby zrobili to zgodnie ze sztuką. Jak nie dociążą to możesz mieć pewność że opony tylne dużo szybciej zjadą się od wewnątrz niż powinny. Do tego pozostaje jeszcze jedna rzecz - prawidłowo skalibrowany sprzęt... Możesz poczytać więcej w moim poście:

 

A tak btw to gdzie taką tanią geometrię znalazłeś w 3mieście? Wszscy chcą przynajmniej 160zł?

 

Powodzenia!

Opublikowano

Dzięki za wskazówki. Chyba nie podlinkowałeś tego postu :)

 

A znalazłem bez specjalnego szukania (nie szukałem najtańszej, tylko przejeżdżałem obok). Przy Grunwaldzkiej w Oliwie za Shellem jadąc z Gdyni, dokładny adres widać na fotce wydruku.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
Dzięki, okazuje się że nawet zadałem Ci pytanie w tym temacie :) Urządzenie na jakim mierzą tam gdzie byłem, pasuje do opisu urządzenia na którym ustawili Ci poprawnie geometrię. Możesz jeszcze powiedzieć w jakim zakładzie to dokładnie było?
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Mam prośbę

pojechałem na geometrię laserową i okazało się że jest cała porypana. Wyszło tak :

http://images63.fotosik.pl/190/9ad31a4ad9470ef0m.jpg

http://images65.fotosik.pl/191/256d4402a70726cdm.jpg

Dodam że auto było dociążane ciężarkami tylko niestety nie miałem pełnego baku. Gość stwierdził spławiając mnie że nic więcej nie moze przestawić ale mi się te czerwone pola nie podobają. Jeżeli chodzi o przód powiedział że może być krzywy wahacz lewy.

Co mam o tym myśleć? Da się coś poprawić?

No i co z tym tyłem, mogą mieć na to wpływ dystanse?

Dzięki za jakieś odpowiedzi bo nie mam o tym zielonego pojęcia

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.