Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Za pare dni mam zamiar wymienić silnik w swojej e36 Touring. Generalnie silnik nadaje się do kapitalnego remontu nie będę się wdawał w szczególy, ale w BOSCH-u Panowie powiedzieli, że koszt remontu to ok. 5000zł z tendencją wzrostową.

Powiedzmy że znalazłem już silnik ten sam, czyli 1.7TDS z 97r. ok. 250tys. jednak jeszcze go nie kupiłem i tu sie nasuwa pare pytań:

1. Na co głównie zwracać uwagę kiedy silnik jest wyjęty z samochodu?

2. Jak to jest z komputerem, mam kupić w komplecie czy zostawić ten który mam?

3. Turbo - jeżeli wezme kompa z "nowym" silnikiem to turbo też należałoby wymienić?

4. Skrzynie, podobno mam w dobrym stanie, dlatego lepiej wsadzić swoją skrzynie do "nowego" silnika czy to jest na tyle skomplikowane że lepiej sie w to nie bawić i kupić już skręconą w komplecie?

Pozdrawiam.

Opublikowano

1. Czy nie był myty,ślady ew.wycieków.. Jak silnik już wyjęty,to trzeba liczyc na szczęście. Niech Ci dadzą gwarancje rozruchową.

2. Sterownik ten Twój powinien funkcjonować normalnie. Ale w razie czego zapewnij sobie dostepnośc sterownika dawcy.

3. Turbiny nie musisz wymieniac-niezależnie od tego,który sterownik zastosujesz.

4. Montaż skrzyni jest b,prosty,możesz spokojnie zostawic swoja,zwróc uwagę na stan sprzęgła i dwumasy. Jeżeli zakup kompletu ze skrzynią niedużo podniesie cene,to warto wziąć kpl.-właśnie ze względu na dwumase.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.