Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od dłuższego czasu mam problem akumulatorem w e 87 116i posiada instalacje gazową. Myślałem że bateria nadaje się do wymiany, ale jest dobra. Po naładowaniu go prostownikem do 12.6 V rano jest ok 12.1V.

Jak sie okazało mam duży pobór prądu. Na postoju pobiera ok 3,26 A

Co może byc przyczną tak dużego poboru prądu, albo które urządzenie może pobierac. Jak można to sprawdzic

Opublikowano
Ładowanie z alterntora w normie pokazuje 14,3 V. Jak pochodzi chwilę i go zgaszę,a następnie odpalę to odpala bez problemu. Sprawdziłem bezpieczniki wyjmując każdy i mierząc A na akum. nic nie wykazało naglego spadku poboru prądu cały czas ok 3.4 A.
Opublikowano

Hey!

Z tego co wiem to auto po zgaszeniu silnika i zamknięciu przez pewien czas pobiera trochę prądu dopiero później poszczególne sterowniki "usypiają się" i pobór prądu spada do wartości coś koło 30 - 40 mA. Nie wiem w jaki sposób mierzysz ten pobór ale powinno sie to robić na zamkniętych drzwiach i klapach, z zamkniętym centralnym zamkiem i najlepiej po pół godziny od zamknięcia. Amperomierz trzeba tak wpiąć pomiędzy klemę, żeby nie spowodować przerwy w zasilaniu auta. Tak przynajmniej ja sprawdzam:) Podłączając sie komputerem INPĄ też to można sprawdzić ale się jeszcze z tym nie bawiłem.

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.