Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mój kolega dzisiaj poprosił mnie o pomoc. Więc piszę do was :)

Koleś ma BMW E36 325i z 1994roku.

 

Pierwsza sprawa:

Obroty bardzo powoli spadają, tzn. stojąc na luzie i dodając gazu auto bardzo ładnie zbiera się na obroty (2.5litra motornia) ale bardzo powoli z nich schodzi, tak jakby pedał gazu był powoli puszczany, nieraz zatrzymuje sie np. na 2,5tys obr./min. postoi z 0,5sec i dalej spada. Nie wie co ma robic bo kupil autko i cos takiego sie dzieje. Aha sprawdzałem przepustnice (ten dzyngielek pod maską gdzie idzie linka gazu) i po przesunieciu jej, w celu zwiekszenia gazu, nic sie nie dzieje. Luźno chodzi i linka sie poluźnia.

 

Druga sprawa:

Przejechał autkiem wczoraj ponad 300km i okazalo sie ze jak dojechal to wskazowka nawet nie przekroczyła niebieskiego pola. Na mieście jak sie jeździ powoli i wiekszość czasu stoi sie nia światłach to silnik sie dogrzewa normalnie. Wystarszy kawalek szybciej przejechac i temp. silnika spada. Co to oznacza?

Pozatym zatankował za 209zł do Full i przejechał tylko 530km i koniec wachy.

 

Nie kumam o co chodzi :duh:

Moglibyście wycenić naprawe, i czy da sie to samemu zrobic domowymi narzędziami? :doh:

[bMW... i wszystko jasne]
Opublikowano
"druga sprawa" to raczej wina termostatu ,to pierwsze to wyjdzie na kompie,a spalanie to chyba w normie no chyba ze jechal w trasie 100km/h ale nie sadze :D
Opublikowano

Tez mi sie wydajew ze to wina termostatu. Moze miec na to rowniez w malym stopniu visco (jezeli jest zablokowane.

 

Jezeli chodzi o obroty to sprawdzcie wszystkie podcisnienia i silnik krokowy.

Opublikowano
"druga sprawa" to raczej wina termostatu ,to pierwsze to wyjdzie na kompie,a spalanie to chyba w normie no chyba ze jechal w trasie 100km/h ale nie sadze :D

 

Mówił że jechał tak od 50km/h (z uwagi w niektorych miejscach na śliską nawierzchnię) do 160km/h w niektorych miejscach. Ale mi sie wydaje ze jednak troche za duzo spalila. :roll:

 

Tez mi sie wydajew ze to wina termostatu. Moze miec na to rowniez w malym stopniu visco (jezeli jest zablokowane)

 

Jezeli chodzi o obroty to sprawdzcie wszystkie podcisnienia i silnik krokowy.

 

Visco jest ok.

Jak sprawdzic te podciśnienia i silnik krokowy? (objawy itd.)

 

PS: Czy termostat pasuje od E36 316, lub E36 318 ?

[bMW... i wszystko jasne]
Opublikowano

Podcisnienia nalezy sprawdzac pod katem szczelnosci polaczen, szczelnosci przewodow i czy wszystko jest podlaczone. Silnik krokowy przede wszystkim czy dziala, czy nie jest mocno zabrudzony.

 

Koszt termostatu nie jest wielki wiec nie ma sensu wymieniac go miedzy autkami tylko po prostu kupic nowy i po bolu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.