Skocz do zawartości

zmiana opon z Runflat


emerson

Rekomendowane odpowiedzi

witam, stare letnie Runflaty Bridgestone'a (255/35/18) już zjechane. Czy ktoś z kolegów ma doświadczenie i poradę jakie kupić nowe? ale już zwykłe nie runflat'y. dzięki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, stare letnie Runflaty (255/35/18) już zjechane. Czy ktoś z kolegów ma doświadczenie i poradę jakie kupić nowe? ale już zwykłe nie runflat'y. dzięki za pomoc

 

Sprobuj zwykle ale tez z Bridgestone'a dobre oponki sa z tej firmy nie kupuj zadnych continental !! bmw mi zalozylo jedna runflat na przod w e90 i po roku (okolo 10 tys km) bierznik 2mm parodia , kupilem Bridgestone'a ale runflat i juz ma przejechane ponad 10 tys i jak nowa prawie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko się nie śmiejcie! Sprawa wygląda tak: dobrej żonie na Mikołaja sprawiłem śliczne ciepłe paputki, a niech tam, ma się ten styl. Sobie zaś: "starego trupielca, nie warto nawet oglądać Kochanie, wiesz, taka tam drobna fanaberia dużego chłopca. Takie tam auto , 3 lata , mało miejsca w środku, mały bagażnik, i chyba "Mamusia" z nami nie pojedzie z tyłu. Przeszło. Przed kupnem najechałem nim z jakieś 5 km, a od kupna stoi zabunkrowane i czeka na wiosnę. A teraz do rzeczy. Tylne gumy zjechane jak wspomniałem wcześniej. Miałem w przeszłości E60 525d na Runflatach ale w rozmiarze 225/50/17. Dość twardawe ale w sumie niezłe. Nawet nie pamiętam czy w aucie był zapas czy nie (nigdy nie było potrzeby wymieniać). Potem po zdarciu gum zmieniłem na Bridge Potenza001 ale zwykłe i różnica była odczuwalna. Teraz mam dylemat. Jak zmienię na zwykłe to co? zapas wozić? a bo to zmieści się w kufrze pod złożonym dachem? fakt jest faktem, że od kilku ładnych lat (2005) nie złapałem kapcia, ale nie jest to wystarczający powód aby to szczęście ekstrapolować na przyszłość. Runflaty rozmiar 255/35/18 będą chyba zajetwarde. A jak sobie pomyślę że mógłbym wracać na tych oponach z Berlina po A4 (patatajce) to już mnie krzyż boli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e85/86 większość osób, które pozbywała się runflatów, przesiadała się na Vredesteiny serii Ultrac - dość tanie opony UHP do codziennej jazdy.

 

Miałem je w innym samochodzie, równie ciężkim jak E89, i jak na UHP są dość miękkie i długotrwałe. Jedyną wadą są ostre zakręty - jeśli lubisz jeździć konkretniej, wybrałbym Dunlop Sport Maxx, które z kolei wytrzymają krócej.

 

Polecam rozwiązanie z e86 M, który runflatów nie miał - kompresor do gniazdka i spray do opon.

 

Parę zapytanych przeze mnie osób zmieniło runflaty na inne niż Bridgestone - ponoć były bardziej komfortowe.

 

PS

Vredestein przy ciężkim podsterownym samochodzie. Męczy się trochę, ale do zwykłej jazdy - OK. Przepraszam za jakość.

http://www.youtube.com/watch?v=uni3DsvlJXQ

20141104_063438-1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda markowa opona bedzie dobra. Roznice z uwagi na postep sie zacieraja - tak samo jest przy oponach motocyklowych. z wlasnego doswiadczenia bridgestone 50 sportowy a conti bardzo komfortowa. duzo zalezy od indexu nosnosci czy opona jest xl etc.
Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko się nie śmiejcie! Sprawa wygląda tak: dobrej żonie na Mikołaja sprawiłem śliczne ciepłe paputki, a niech tam, ma się ten styl. Sobie zaś: "starego trupielca, nie warto nawet oglądać Kochanie, wiesz, taka tam drobna fanaberia dużego chłopca. Takie tam auto , 3 lata , mało miejsca w środku, mały bagażnik, i chyba "Mamusia" z nami nie pojedzie z tyłu. Przeszło. Przed kupnem najechałem nim z jakieś 5 km, a od kupna stoi zabunkrowane i czeka na wiosnę. A teraz do rzeczy. Tylne gumy zjechane jak wspomniałem wcześniej. Miałem w przeszłości E60 525d na Runflatach ale w rozmiarze 225/50/17. Dość twardawe ale w sumie niezłe. Nawet nie pamiętam czy w aucie był zapas czy nie (nigdy nie było potrzeby wymieniać). Potem po zdarciu gum zmieniłem na Bridge Potenza001 ale zwykłe i różnica była odczuwalna. Teraz mam dylemat. Jak zmienię na zwykłe to co? zapas wozić? a bo to zmieści się w kufrze pod złożonym dachem? fakt jest faktem, że od kilku ładnych lat (2005) nie złapałem kapcia, ale nie jest to wystarczający powód aby to szczęście ekstrapolować na przyszłość. Runflaty rozmiar 255/35/18 będą chyba zajetwarde. A jak sobie pomyślę że mógłbym wracać na tych oponach z Berlina po A4 (patatajce) to już mnie krzyż boli.

 

 

Ja jezdze na w e89 255/18 no I sa twarde ale daje rade trzeba uwazac tylko jak sie jedzie ponad 150 troche rzuca na lewo I prawo w koleinach , A4 jest dobra nie widzialem (papatajki ) od zgorzelca do wroclawia lecialem 180 -200 km/h moze dlatego nie czulem dziur :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą A4 zaszło niewielkie przekłamanie, chodzi o fragment E36 prowadzący z Berlina do Wrocławia a konkretnie od przejścia w Olszynie w kierunku Wrocławia. Odcinek do granicy został wyremontowany kilka lat temu i jest OK natomiast powrotny pamięta jeszcze Adolfa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podepnę się pod ten temat.

Jeżdżę na felgach 18". Jakie powinno być ciśnienie w oponach?

Na słupku mam wpisane 2,5 bara przód. 3 bary tył.

To nie jest za dużo? Na jakich wartościach jeździcie?

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Witam, czy ktos sie orientuje na jakich oponach wyjezdza z fabryki Z4 wyposazone w felgi 17"?

Zależy jaki model felgi.

Wzór 290 ma przód i tył w rozmiarze 225/45.

Wzór 292 na przodzie jest 225/45, a tył 255/40.

 

Zdecydowałeś się na coś?

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.