Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Pisze do was o małą porade. Otóż jestem posiadaczem BMW e36 318i z 92 roku i mam niewielki problem z odłączeniem modułu ASC+T a konkretnie nie mam bladego pojęcia gdzie sie on znajduje a przycisku na desce nie posiadam. Czytałem na innych forach że jeśli nie ma przycisku to zarazem nie posiadam ASC oraz że modele z tego roku nie posiadają aczkolwiek jak próbuje zapiszczeć gumą to rezultat jest żaden, tak samo jak i przy zaciągnięciu ręcznego. Jedynym momentem kiedy udało mi sie pojechać bokiem to zimą na totalnej szklance, lecz z doświadczenia wiem że przy 120koniach efekt powienien być inny. Bardzo byłbym wdzięczny jeśli by mi ktoś pomógł zlikfidować problem. Tylko z góry proszę o konkretne rozwiązania a nie teksty typu "jak chcesz pojechać bokiem to sobie opony olejem posmaruj" bądź chwalenie sie "a ja taki przycisk mam" bo to naprawde fascynujące. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano
A kiedy próbujesz ruszyć z piskiem to kontrolka od ASC zaczyna migac na desce? A jak kręciłeś sie na śniegu to słyszałeś jakieś burczenie coś podobnego do działania ABS-u i odbijało Ci pedał gazu? Jak nic takiego się nie dzieje to znaczy że faktycznie ASC nie posiadasz.
Opublikowano

Jeżeli to auto z 92r. to prawdopodobnie może nie mieć ASC już nie mówiąc o ASC+T. Masz ABS ? Polecam sprawdzić w Vin-ie.

 

Jakbyś miał to raczej byłby przełącznik. Chyba że ktoś sobie doposażył ten samochód. Ale raczej wątpię bo to mało opłacalne ( za dużo trzeba wymieniać ). Poza tym kolega dobrze mówi, jeżeli masz to podczas poślizgu powinna ci się po środku między zegarami palić kontrolka żółta.

Sprzedam VW Corrado G60.

Kupię do E36: fotel kierowcy alcantara podgrzewany , Listwy progów wewnętrznych Mpakiet do Tour/Sedan,

Lusterka M, klapa tył cosmosschwarz

Sprzedam części od BMW E46 320d Touring.

Mój Turas


http://serwer1385585.home.pl/stefun/data/documents/bmw=20generacja.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmmmm 120Km nie robisz szału....możę po prostu masz cośz układme przeniesieniem napędu, padnięte sprzęgło lub po prostu silnik nie ma fabrycznej mocy....

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.