Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem ze swoim 318d M47N. Oddałem auto do serwisu BOSCH. Miałem problemy z porannym rozruchem, winna okazała się wtyczka do jednej z świec żarowych, oprócz tego panowie bez mojej zgody wyjęli mi wtryski :? (za co kazali sobie zapłacić - nie zapłaciłem) bo podobno coś było nie tak. Za podpięcie wtyczki skasowali mnie 530 zł. Przeżył był to gdyby nie to, że po odebraniu auta zaczęły się problemy. Auto przy przyspieszaniu przy około 3000 obr/min przymula jakby mu brakowało paliwa, czasem nawet zdarza mu się zgasnąć, co poprzedza zapalenie się kontrolki od świec żarowych. Proszę o pomoc i ewentualnie o namiary na jakiegoś dobrego mechanika jak najbliżej Zielonej Góry. W INPIE pojawiły się błędy. Zrzuty ekranu poniżej. Z góry dziękuje za pomoc.

 

http://img201.imageshack.us/img201/8452/72296250.jpg

http://img827.imageshack.us/img827/4209/85219504.jpg

Opublikowano
nie znam sie na tych skanach co wstawiłes ale ten problem co opisujesz to zaślepienie zaworu EGR, niech zgadnę, gdy silnik się zagrzeje problem znika?
Opublikowano (edytowane)
Nie, problem raz jest raz go nie ma. Przed wizytą w warsztacie problemu nie było :( Edytowane przez M16H4L
Opublikowano
Uff... chyba udało mi się rozwiązać problem. Szczególnie pomocna była wskazówka TC, za co bardzo dziękuję, okazało się, że w warsztacie w którym zostawiłem auto odizolowali przewody prowadzące do regulatora ciśnienia na szynie CR i podczas jazdy najprawdopodobniej zwierały się. Po zaizolowaniu przejechałem ok 100km i żadnego problemu nie było. Mam nadzieję, że tak już zostanie. Dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.