Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam po malej naprawie BMW wahacze, piasta , drazek itd, po ustawieniu zbieznosci jak auto odebralem wydaje mi sie ze kierownica ciezej chodzi i no i auto letko sciaga na prawo? jeszcze raz zbieznosc trzeba ustawiac czy co to moze byc za problem? i przy hamowaniu mocniejszym z wiekszej predkosci kierownica drzy ( moze przez opony zimowe) albo tarcze ? :(
Opublikowano
jesli drzy przy hamowaniu a bez nie to tarcze zwichrowane do wymiany razem z klockami. po takiej naprawie trzeba ustawic cala geometrie przod i tyl nie tylko zbierznosc i trzeba to zrobic prawidlowo wiele warsztatow zapomina o odpowiednim obciazeniu, sprawdzeniu cisnienia w ogumieniu. Oczywiscie wszystkie opony w miare rowno zurzyte i proste, takie same wszystkie felgi.
Opublikowano
to znaczy geometria byla robiona ale sciaga na prawo, opony na przodzie sa letko sciete od srodka( zimowki) zalozylem z alusami orginalnymi nie tymi co przezyly stycznosc z kraweznikiem . Moze gdzies na podkarpaciu zna ktos gdzie dobrze geometrie robia?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu poszukaj:

viewforum.php?f=10

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
niestety wszystko wskazuje na to, że geometrię będzie trzeba powtórzyć - jeżeli wszystkie elementy zawieszenia zostały dobrze skręcone to zostaje jedynie ten element układanki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.