Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

mam pytanko, gdyż zauważyłe że mam 3 z 6 spocone, mokre wtryski i koło jednego nawet robi się delikatna kałuża. Na początku myślałem że wina przewodów powracających nadmiar paliwa ale wymieniłem i dalej ma taki efekt. Rurki są mocno przykęcone wiec myślę że tendy nie wycieka.

 

Spotkał sie ktoś z Was z takim przypadkiem? Da sie jakoś w warunkach domowyh uszczelnic wtryski? Nigdy jeszcze nie rozkręcałem ich więc wolę wcześniej zapytac zanim zepsuje ;)

 

od kilku tygodni mam problem, że nie pali mi od "kopa" i podejżewam, że to jest przyczyną zaistniałej sytuacji gdyż po paru godzinach postoju muszę wykonać kilka obrotów zanim ciśnienie paliwa w przewodach dobije się. Do tego zanim na wszystkie 6 garów załapie to czasami trwa 1-3 sekund pracy silnika.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano

Potrzebny klucz specjalny do wtrysków (długa nasadka 27 z wycięciem z boku-to wycięcie potrzebne do wykręcenia 4-tego wtrysku z czujnikiem wzniosu).

Dokrecanie wtrysków: 40 Nm

Dokrecanie przewodów paliwowych: 20 Nm.

Same wtryski najlepiej zawieźć do pompiarza,pomierzy je i ew.uszczelni.

Przy wymontowaniu wtrysków sprawdź świece żarowe-może one są przyczyną złego rozruchu.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.