Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , mam pytanie w ktorym miejscu znajduje sie termostat w bmw e 38 728, czy łatwo go wymienic , jaki dostep i co trzeba ewentualnie zdemotowac zeby sie do niego dostac ????
Opublikowano
dzieki,a trzeba demontowac osłone wentylatora i visco czy dojde do termostatu bez sciagania tych elementow ????
Opublikowano
V8 ktore jest krótsze trzeba, więc myśle że w R6 też by należało.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
no niestety musiałem odkrecic visco i obudowe wyciagnac , visco nie chciałao puscic ale zblokowałem duzym srubokretem i lekko uderzyłem młotkiem w klucz i poszło ,termostat włozyłem nowy i przy okazji jak wszystko było na wierzchu to sprawdziłem pasek micro i drugi pasek micro napedzajacy klime okazały sie całe spekane , i obie rolki od tego dłuszego paska micro do wymiany trzecia rolka od klimy dobra ale zamowiłem wszystkie 3 zeby wymienic od razu .
Opublikowano
jeszcze mam jedno pytanie a nie chce zasmiecac i zakładac nowego tematu , bo ostatnio pojawił mi sie taki problem ze na zimnym silniku odpalał od razu jak sie zagrzał na 90 i zgasiłem to juz było dosyc długie krecenie ale zapalił i czasami przy zapalaniu na ciepłym był lekki strza jak w kolektor czy w wydechł i dym z pod maski trudno zlokalizowac z kad dokładnie tak jak by zapłon był zły i nie mogł przepalic??? a jak temperatura była pomiedzy 50 a 70 mozna było krecic do oporu i nie zapalił , jak poczekałem 20 min spadła temperatura zapalił i na zimnym chodził dobrze a jak ciepły to czuc wyrazny spadek mocy , teraz akurat mam rozebrane bo wymieniałem termostat paski i rolki i zastanawiam sie czy nie wymienic czujnika wału moze on stwarza ten problem z paleniem i spadkiem mocy ,,,, no chyba ze czujnik wałka rozrdzadu bo on chyba moze dawac tez podobne objawy ,, prosze o wasza opinie i rade moze ktos przerabiał ten problem z gory dzieki.
Opublikowano
własnie mam problem bo pokazuje 2 czujniki , i teraz pytanie czy moge wsadzic dobry zamiennik i czy wogole taki istnieje czy tylko orginał ??????
Opublikowano
Ja ci powiem tak co powtarzam wszedzie :) Czujniki ori tylko. Nawet dobre zamienniki potrafia wariowac. A chinczykow, tajwanczykow i innych zjadaczy ryzu z psem to trzeba sie wystrzegac jak ognia :)

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Są zamienniki. Nawet te droższe potrafią paść po kilku tyg czasami kilku miesiącach. Najtaniej wychodzi kupić oryginał. W e39 rzędowe 6 mają taką samą długość. Ja wymieniałem termostat bez odkrędania osłony czy wentylatora. Ciężko było, ale się udało. A miejsca chyba mniej
Opublikowano

Zadnych zamiennikow!Jak cos to mozesz wsadzic uzywke siemensa.Mi padl czujnik walu kilka miesiecy temu wiec zamowilem przez neta nowy vdo siemens,a miedzyczasie zalozylem uzywke siemensa ze szrotu i smiga do tej pory(nowy lezy w zapasie).Uzywki chodza po 50zeta.

Jesze jedno szukaj juz kogos z mala dlonia :D bo wypiecie kostek sprawia problemy.

http://bmw.bonesi.ch/camcranksensors/index.php

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
temat zakonczony wymieniłem 3 rolki 2 paski micro termostat czujnik wału i wałka tez poniewaz kabel od czujnika wałka był zweglony izolacja odpadła , czujniki orginał vdo siemens autko pali super i lepiej chodzi jak by przybyło z 20 koni ,dzieki wszystkim za rady i informacje .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.