Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Mam pytanie do posiadaczy BMW i znawców w temacie. Po zimowym przestoju moje e36 pomału wraca na drogę i pojawia się problem, a mianowicie w czasie jazdy szczególnie na wyższych biegach i niskich obrotach po dodaniu gaza czuć moment zawachania i auto przez sekundę góra dwie nie wykazuje żadnej reakcji a czasem ją potrafi przydusić. Jest to odczuwalne tylko w czasie spokojnej jazdy jak dodam gwałtownie gaz. Auto ma normalnie moc, kręci się do czerwonego i nie wykazuje żadnych dodatkowych niepokojących objawów. Myślałem na początku, że może paliwo zwietrzało po zimie, a nie było go za wiele jak to w 328i :D ale po dolaniu PB98 nie ma różnicy. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Przed zimą wszystko było ok.

Edytowane przez klosek
Opublikowano

Nie ma takiego silnika jak m50b28 :wink: , Zmień temat na m52b28

A co do problemu to loteria może sonda, cewki,świece,czujnik położenia przepustnicy,zaśniedziały jakiś przewód elektr. itd. itp.??

Podłącz pod kompa najlepiej no i pojeździj trochę może samo się naprawi ;)

X2 M35i
Opublikowano

Dzięki za poprawienie i sorry za błąd :duh:

Cewka chyba i tak do wymiany bo lekko kuleje na wolnych ale było już tak wcześniej i go nie muliło. Zaleje jakieś dobre paliwo i przegonie ja trochę może się poprawi tylko czekam na pogodę.

Opublikowano

A co do cewek jeśli masz takiej firmy http://www.upload.ee/image/168608/HPIM4514.JPG to odrazu je wymieniaj na beru lub boscha!!!

Ja rok prawie szukałem przyczyny szarpania,większość rzeczy powymieniałem i dopiero po ich wymianie problemy znikły.

 

Ale chyba w m52 tej firmy nie było nie jestem pewien.

X2 M35i
Opublikowano
U mnie nie objawa się to szarpaniem tylko chwilowym zmuleniem po dodaniu gazu. Jakby lewe powietrze łapał. Sprawdzalem połączenia, bo ostatnio zmieniałem alternator i myślałem, że może opaska któraś nie skrecona ale wszystko wygląda ok. Cewki zobacze jakie mam ale i tak raczej są do wymiany. Wie ktoś może jaki koszt cewek?
Opublikowano
Wydaje mi się, że znalazłem przyczynę, a mianowicie żółty kabel w kostce do przepływomierza jest urwany więc podejrzewam, że to właśnie to. Jutro zlutuję i dam znać czy pomogło.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A co do cewek jeśli masz takiej firmy http://www.upload.ee/image/168608/HPIM4514.JPG to odrazu je wymieniaj na beru lub boscha!!!

Ja rok prawie szukałem przyczyny szarpania,większość rzeczy powymieniałem i dopiero po ich wymianie problemy znikły.

 

Ale chyba w m52 tej firmy nie było nie jestem pewien.

Nie wiem, czy przez pomyłkę, czy celowo, ale wkleiłeś foto oryginalnej cewki BMW. Z tego co wiem, cewki dla BMW dostarcza BREMI i są one bardzo dobrej jakości (niektórzy twierdzą, że lepsze, niż BOSCH).

Opublikowano
Bremi też są dobre(teraz takie mam), ale te co wkleiłem były stare u mnie(i nie tylko)źródłem problemu. mowa o m50 bo już wiem że do m52 były inne.
X2 M35i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.