Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam następujący problem w bmw e39 523i,grzeje mi się silnik jakby nie było obiegu jeden przewód gorący a drugi zimny.Dodam jeszcze że nie mam ogrzewania ,czy przyczyną może być termostat?
Opublikowano
Brakowało ale trochę może z 250 ml.Wycieków nie zaobserwowałem.Mam tak od wczoraj ale wcześniej zauważyłem że nie ma ogrzewania w samochodzie ,tzn. miałem ale leciutkie .Jak sprawdzić pompę?
Opublikowano

Bez rozbierania to tylko tak, że nie da się auta odpowietrzyć (brak obiegu) Jeśli miałeś leciutkie czyli pompa raczej działa, a dostało się powietrze. Masz gaz?

Odpowietrz auto i będzie wszystko jasne.

Ale sama z siebie się nie zapowietrzyła. Musisz mieć jakiś wyciek/nieszczelność. O ile to nie pompa

Opublikowano
Dzięki za pomoc> Rozebrałem pompę okazało się że wirnik od pompy rozpadł się na dwie części a mianowicie pierścień si ę odczepił od wirnika.Za słabe spawy były.I teraz mam pytanie czy można to pospawać? Wydaje mi się że jest to stal kwasoodporna mam możliwość pospawania tego.
Opublikowano
Rozebrałem pompę okazało się że wirnik od pompy rozpadł się na dwie części a mianowicie pierścień si ę odczepił od wirnika.Za słabe spawy były.I teraz mam pytanie czy można to pospawać? Wydaje mi się że jest to stal kwasoodporna mam możliwość pospawania tego.

Przecież pompa wody to śmieszny wydatek, wiec po co drutować ( spawać i zastanawiać się kiedy spawy puszczą ) jak można kupić nową dobrą pompe wody za śmieszne pieniądze. http://www.czescidobmw.pl/kategorie/do-08-1998r.,9537.html

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Rozebrałem pompę okazało się że wirnik od pompy rozpadł się na dwie części a mianowicie pierścień si ę odczepił od wirnika.Za słabe spawy były.I teraz mam pytanie czy można to pospawać? Wydaje mi się że jest to stal kwasoodporna mam możliwość pospawania tego.

Przecież pompa wody to śmieszny wydatek, wiec po co drutować ( spawać i zastanawiać się kiedy spawy puszczą ) jak można kupić nową dobrą pompe wody za śmieszne pieniądze. http://www.czescidobmw.pl/kategorie/do-08-1998r.,9537.html

 

 

Popieram kolegę :) kup nową pompę i będzie spokój :) Pamiętaj aby kupić z metalowym wirnikiem Z plastykowym są wadliwe :)

Opublikowano
Witam wymieniłem pompę .Próbowałem odpowietrzyć ale nie mogę odpowietrzyć nagrzewnicy.Macie jakiś sprawdzony sposób?Zauważyłem jeszcze jedno jak odkręcam korek oleju podczas pracy silnika to obroty mi spadają .Co może być przyczyną?
Opublikowano
Witam wymieniłem pompę .Próbowałem odpowietrzyć ale nie mogę odpowietrzyć nagrzewnicy.Macie jakiś sprawdzony sposób?

Jest całe mnóstwo tematów na forum jak prawidłowo odpowietrzyć układ chłodzenia :search: . Podstawą szybkiego i prawidłowego odpowietrzenia układu jest podniesienie przodu auta do góry, przez co jest mniejsze prawdopodobieństwo zrobienia się poduszki powietrza w układzie.

Zauważyłem jeszcze jedno jak odkręcam korek oleju podczas pracy silnika to obroty mi spadają .Co może być przyczyną?

Rozszczelnia się silnik. Objaw jak najbardziej prawidłowy.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.