Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wrzuciłem do swojej e30-stki silnik m50b20 24v bez vanosa z e34. Pojawił się kłopot z obrotami wkręca się prawidłowo na obroty, ale strasznie wolno spadają co jest dość uciążliwe w jezdzie, przy zmianie biegów szarpie, bo obroty spadają zbyt wolno. To samo jest także gdy samochód stoi wkręca się bez problemu i ładnie ale strasznie wolną spadają, a jak już opadną to czasem falują, ale nie zawsze. Może ktoś wie o co chodzi, bo jak pytałem niektórych mechaników, oczywiście nie siedzący w typowo w bmkach nie potrafili stwierdzić o co konkretnie chodzi.

Z góry dziękuje za pomoc

Opublikowano

może po prostu linka od gazu Ci się blokuje ,

miałem podobny problem i dopiero po kilku dnia skapłem sie że to przez dywanik ktory blokował gaz :D

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
Opublikowano
o tym nie pomyślałem :) wezme to pod uwage i sprawdze, było by miło gdyby to było to :) . Ale w razie co przydadzą sie i inne sugestie co do tego problemu
Opublikowano
dokładnie tak może być, naciągnąć się jej pomagasz butem ty, ale poluzować już nie ma kto pomóc :P

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
sprawdziłem i faktycznie był problem z linka gazu, a raczej ze spustem gazu przy silniku ocierał sie o przewód :) i myśle że to już po problemie. zostało tylko delikatne falowanie i zbyt wysokie obroty bo jest jakieś 1300-1400 na postoju
Opublikowano
Jeszcze jedna sprawa dziś jeszcze raz sprawdzałem te obroty dla pewności i zapomniałem dodać, że poprawa była ale jak odpiołem przepływke wtedy nie było problemu z wolno spadającymi obrotami, ale gdy podepne przepływke jest to samo... po wkreceniu na obroty wolno spadaj praktycznie za każdym razem i faluje miedzy 2000 a 3000. czy to typowo wina przepływki, dodam że przewód który od niej idzie jest oklejony izolacją a filtr powietrza nie jest oryginalny tylko narazie na sztuke włożony mniejszy, bo narazie samochód nie jezdzi, ale to chyba nie od tego, ale dla pewności pisze co jest.
Opublikowano
możliwość jest jeszcze taka że masz za bardzo naciągniętą linkę gazu i nie zamyka ona przepustnicy do końca co za tym idzie nie masz wolnych obrotów. dopiero jak tps wykryje przepustnica jest zamknięta odpala krokowy.... a to że linka jest gdzies zatarta to pewnie swoja droga. odepni przepływkę i tps odpal i sprawdz obroty czy zmalały...
Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.