Skocz do zawartości

wolno spadające obroty M50B20


bunia86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wrzuciłem do swojej e30-stki silnik m50b20 24v bez vanosa z e34. Pojawił się kłopot z obrotami wkręca się prawidłowo na obroty, ale strasznie wolno spadają co jest dość uciążliwe w jezdzie, przy zmianie biegów szarpie, bo obroty spadają zbyt wolno. To samo jest także gdy samochód stoi wkręca się bez problemu i ładnie ale strasznie wolną spadają, a jak już opadną to czasem falują, ale nie zawsze. Może ktoś wie o co chodzi, bo jak pytałem niektórych mechaników, oczywiście nie siedzący w typowo w bmkach nie potrafili stwierdzić o co konkretnie chodzi.

Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak może być, naciągnąć się jej pomagasz butem ty, ale poluzować już nie ma kto pomóc :P

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem i faktycznie był problem z linka gazu, a raczej ze spustem gazu przy silniku ocierał sie o przewód :) i myśle że to już po problemie. zostało tylko delikatne falowanie i zbyt wysokie obroty bo jest jakieś 1300-1400 na postoju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna sprawa dziś jeszcze raz sprawdzałem te obroty dla pewności i zapomniałem dodać, że poprawa była ale jak odpiołem przepływke wtedy nie było problemu z wolno spadającymi obrotami, ale gdy podepne przepływke jest to samo... po wkreceniu na obroty wolno spadaj praktycznie za każdym razem i faluje miedzy 2000 a 3000. czy to typowo wina przepływki, dodam że przewód który od niej idzie jest oklejony izolacją a filtr powietrza nie jest oryginalny tylko narazie na sztuke włożony mniejszy, bo narazie samochód nie jezdzi, ale to chyba nie od tego, ale dla pewności pisze co jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwość jest jeszcze taka że masz za bardzo naciągniętą linkę gazu i nie zamyka ona przepustnicy do końca co za tym idzie nie masz wolnych obrotów. dopiero jak tps wykryje przepustnica jest zamknięta odpala krokowy.... a to że linka jest gdzies zatarta to pewnie swoja droga. odepni przepływkę i tps odpal i sprawdz obroty czy zmalały...
Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.