Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam!!!

 

Od prawie 5 lat jestem zadowolonym użytkownikiem BMW e46 323i.

Od jakiegoś czasu noszę sie z zamiarem zmiany auta. Początkowo miało to być BMW e60 530i. Zrezygnowałem jednak z tego pomysłu, gdyż nie uśmiecha mi się wydac 50-60 tys zł na prawie 10-letnie auto (takie są ceny przyzwoitych egzemplarzy).

 

Jako że po prostu chcę sobie zmienić auto, a uwielbiam markę BMW wpadłem na pomysł zakupu e39. I tu pojawia się pytanie: ile trzeba wydać na dobry, albo bardzo dobry egzemplarz e39 z końca produkcji w wersji 530i lub 530d ? Nigdy nie interesowałem się e39, ale te auta bardzo podobają mi się, wizualnie nawet bardziej niz e60.

 

Czy warto mi wogóle iść w kierunku 530d, gdy rocznie robię w granicach 10 tys km? Nigdy nie miałem diesla, ale bardzo dużo osób zachwala te silniki jako trwałe, mocne i zarazem oszczędne. Czy jest możliwość wogóle kupienia w Polsce takiego 530d z PRAWDZIWYM przebiegiem poniżej 200 tys km?

 

Z góry dzięki za wszystkie rady, opinie.

 

Wyżej masz przyklejony temat....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Kupno 530d jak najbardziej, tylko problemem będzie przebieg. Na pewno trzeba by szukać od pierwszego właściciela, tylko kto jeździ 10 lat jednym autem? Jeśli właścicieli było kilku szansa na to, że wszyscy nie przekraczali 20tys/rok jest mała... Także słabo to widzę jeśli chodzi o 530d
Opublikowano

Też bym się zastanawiał nad e38.

 

530i jest ich baardzo mało. Ceny za rozsądny egzemplarz który będzie ciężko znaleźć to granicy takie jak podał Cihy. Jedno jest pewne, że poniżej 20tys nie ma co startować. od 22-23 można próbować.

Opublikowano
W ogłoszeniach już jest takie e38 z 3.0d można oglądać.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
E38 najlepiej kupić benzynowe i wsadzić LPG. Można spokojnie brać jakieś v8 i jazda będzie tańsza i dynamiczniejsza niż w dieslu

No właśnie kupując e38 to raczej V8.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Można spokojnie brać jakieś v8

No właśnie kupując e38 to raczej V8.
Tylko V8 :cool2:
ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja myślałem własnie o 728, jesli miałbym brac e38. Mam bardzo dobrą opinię o silnikach M52. W dodatku 728 da się kupić w manualu, a V8 z manualem do rzadkosc. Jak wygląda trwałosc automatów w e38?

 

Dodatkowym problemem jest wg mnie fakt, że 735 i 740 po lifcie mają silniki z podwójnym VANOSEM, który zuzywa sie po ok 200-250 tys km. jego naprawa w silniku V8 to olbrzymia kasa.

 

Ile kosztuje dzisiaj dobra instalacja gazowa do silnika V8? Nigdy nie miałem ani diesla, ani auta na gaz...

 

730d niestety odpuszczę ze wzgledu na olbrzymie przebiegi tych aut.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
ja kilka miesiecy szukalem e39 530d i ceny modeli ktore ogladalem wahały sie od 15 nawet do 34tys... ostatecznie kupilem za 22tys. i jestem zadowolony. Rocznik końcówka 2001. Przebieg 260k. W sumie stan dużo wazniejszy od rocznika ;)
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.