Skocz do zawartości

Wpływ Adaptive Drive i Electronic Damper Control na odcucia


SlawekS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 lata później...

Przepraszam za kotleta, właśnie zakupiłem F10 i mam właśnie takie dziwne wrażenia z jazdy jak opisywane w 1 poście, jakbym jechał jakimś poduszkowcem. Amory wszystko tip top, 80%, żadnych błędów i myślę, że to wina AD - nie jest to złe bo naprawdę jest na dziurach bardzo komfortowo i autko jest rewelacyjne, ale raz, że odczucia pomiędzy comfort, a sport praktycznie nie widzę różnicy, a dwa to pływanie. Przesiadłem się z Arteona, gdzie pomiędzy Comfort, Normal, Sport była strasznie widoczna różnica i kierownica reagowała natychmiast, w F10 teraz mogę zrobić test łosia i samochód można powiedzieć jedzie nadal prosto.. wcześniej miałem F30 328, E39 540i, 320 E36, E30 i wszystkie prowadziły się jakbym był połączony z samochodem, teraz w F10 czuję się trochę jak dodatkowy pasażer na słoniu.


W wyposażeniu mam Runflat, 2VA Adaptive Drive, felgi 18 cali.


4u2 driving experience control - nie wiem do czego to jest,


ogólnie vin jakby ktoś chciał pomóc: WBAKP91000D001288



W ogóle to taka śmieszna sytuacja, w wydruku z BMW mam skrzynia 0205 automatyczna skrzynia biegów, natomiast następnie mam "opcje wyposażenia zamontowane później:


0248 podgrzewanie kierownicy

02tb sportowa automatyczna skrzynia biegów


To normalna praktyka?

Edytowane przez Chris556
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4u2 to będzie sterowanie przyciskami wyboru trybu jazdy. Fakt że na AD jest bardzo miękko ale tylko w comfort+ natomiast na sport jest nawet sztywno, może nie jest to jakaś decha ale napewno mi już nie pływa... Na ecopro jest nastawa zawiasu taka jak na comfort czyli średnio. Generalnie to dawno już jechałem na standardowym zawiasie więc mi to trudno porównać. Ponoć AD w trybie sport dalej nie jest twardszy od zawiasu mpakietowego.

Jak dla mnie jeździ się super na AD i bardzo rzadko włączam tryb sport...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej się przyzwyczajam, ale brakuje mi z VW trybu individual gdzie sam mogłem zdefiniować opcje. Chyba chciałbym by comfort miał na stałe zawieszenie ze sport. Może jeszcze jak zmienię felgę na 20 to będzie mi lepiej? W Arteonie miałem 20 właśnie więc może stąd odczucia :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie zdefiniowałem na sport ustawienie tylko zawieszenia a nie napędu, dopiero na sport+ mam wszystko sportowe i jest git. Teraz mam zimowe 17" a na lato 20" i szczerze mówiąc to różnica jest niewielka, ludzie mi gadali że na 20" plomby będą wypadać z zębów a auto płynie komfortowo tyle że o wiele precyzyjniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie zdefiniowałem na sport ustawienie tylko zawieszenia a nie napędu, dopiero na sport+ mam wszystko sportowe i jest git. Teraz mam zimowe 17" a na lato 20" i szczerze mówiąc to różnica jest niewielka, ludzie mi gadali że na 20" plomby będą wypadać z zębów a auto płynie komfortowo tyle że o wiele precyzyjniej.

 

Całkiem dobry pomysł tylko na sport plus w 550 na mokrym trochę strach czasami. To ja chyba 21 szukam na lato, miałem w Artku 20 i f10 chyba zasługuje na 21.


A jak Ci chodzi kierownica w f10? Wydaje mi się, że moja dość ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.