Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam czy mógł by mnie ktoś naprowadzić bo mam taki problem

 

oświecił się błąd BRAKE PADS zadnich klocków autko na podnośniku wymieniłem tylnie klocki i czujniki przy okazji i przednie i dalej to samo nie da się tego usunąć w liczniku próbowałem i usunąłem klocki poprzez reset i teraz jest tylko --------- dla przodu i tyłu a błąd dalej wisi w jaki sposób można to usunąć inpą ?? byłbym wdzięczy za naprowadzenie :) lub ewentualną pomoc

 

błąd na wyświetlaczu

http://hard.linuxpl.info/bmw/bb.jpg

Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
widziałem już ten temat niestety w mojej inpie nie ma czegoś takiego jak "Activate i kolejno klawiszami od F2 do F4 kasuje się poszczególne inspekcje. Dodatkowo F1 kasuje dzienne wskazania komputera, tzn. licznik kilometrów, średnią prędkość itd. łącznie z zegarkiem o ile pamiętam :)" co jedynie jest kasowanie wszystkich wskazań komputera... ma ktoś inny pomysł ? już sprawdzałem 2 raz czy wszystko jest ok podłączone ale jest wszystko ok jak powinno
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
sfinks311 jak byś jeszcze mógł mi napisać jaka inpa by była najlepsza lub z jakiej ty korzystasz i myślę ze już z resztą sobie poradzę ;) był bym bardzo wdzięczny :)
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
ok wiec zlokalizuje zainstaluje spróbuje i dam znać czy poszło :D:D
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano

tuiko, a jakiej INPA Ty używasz? 5.0.1 ?

 

Zacytuję metodę z podanej strony, na wypadek jakby gdzieś się zgubiła:

 

Jeżeli ktoś potrzebowałby wiedzieć jak skasować inspekcje serwisowe przy pomocy programów INPA oraz DIS, to podaję jak to zrobic.

 

INPA:

Trzeba wybrać swój model, potem Body >> Instrument Cluster >> Activate i kolejno klawiszami od F2 do F4 kasuje się poszczególne inspekcje. Dodatkowo F1 kasuje dzienne wskazania komputera, tzn. licznik kilometrów, średnią prędkość itd. łącznie z zegarkiem o ile pamiętam :)

 

DIS:

Function selection >> Service functions >> Body >> Instrument cluster >> Reset service interval indicator >> with tester >> Test plan i -> (zielona strzałeczka)

 

ps. dla tych co mają problem z instalacją programu diagnostycznego proponuję lekturę instrukcji - Jak zainstalować program diagnostyczny INPA

 

Według mnie to nie skasuje ci błędu z "-----" ale chętnie poczekam na wyniki.

Opublikowano
tuiko, a jakiej INPA Ty używasz? 5.0.1 ?
ta dokładnie :P ale już mam EA90x :) i pytanko powiedz mi a ta EA 90X występuje w wersji EN czy tylko po germańsku :D ??

 

a co do klocków to nie dało się tego usunąć w IMPIE za chiny odłączyłem czujnik podłączyłem ponownie i dalej nic.. już myślałem że coś było w samochodzie grzebane gdyż nie wiadomo czemu mam czujnik tylko na jednym kole od strony pasażera :shock: :| a z drugiej nie ma wytargałem tylną kanapę i boczki oraz osłony w celu szukania przewodu czy gdzieś kiedyś ktoś czegoś nie wyrwał ale o dziwo nic nie znalazłem a kable były w fabrycznej izolacji wiec chyba tylko jest czujnik na jednym kole :) a powodem dlaczego nie dało się tego usunąć był walnięty czujnik w końcu wymontowałem go i zajechałem do znajomego co ma sklep z częściami i co mi to załatwiał wymienił na nowy założyłem odpaliłem inpe podle instrukcji jak wyżej wyzerowałem przebieg i teraz ładnie na wyświetlaczu jest 50 000 do następnej inspekcji klocków oraz błąd zniknął :) chodź do dzisiaj mnie ciekawi to że czujnik jest tylko na jednym kole heheh :D

Bayerische Motoren Werke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.