Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co widzicie/myślicie na temat tego samochodu. Już kilka miesięcy przeglądam allegro pod kątem E46 i widzę że ten egzemplarz już długo tam wisi, więc co może być nie halo z nim . Liczę na jakieś uwagi.

Może nawet już ktoś z forum był ją oglądać :)?

 

http://otomoto.pl/bmw-328-328ci-bezwypadek-sportsize-C26679968.html

 

 

Wyposażenie

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBABM51000JH32390

Kod typu BM51

Typ 328CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M52/TU

Pojemność skokowa 2.80

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT)

Data prod. 1999-12-13

 

Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S256A SPORT-/MF-LENKRAD/GESCHW.REGELUNG Kierownica sport./MFL/regul. prędk.

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S279A LM RAEDER/STERNSPEICHE 45 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może dla tego tak długo wisi ,że ma klimę manualną , ja prawdę mówiąc też bym się wahał bo mam w jednym aucie taką klimę i czasem jest strasznie męcząca .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Oglądałem auto, znawcą nie jestem więc opiszę co widziałem.

Świeci się check - zdiagnozowano sondę, ma już kupioną więc tylko wymiana.

Kilka ognisk rdzy i purchle (z pamięci) : pod listwą drzwi,maska front i od spodu(wokół wyciszenia), progi, tylna klapa przy rejestracji. Sporo tego i pytam czy to norma, że takie ślady korozji się już pojawiają?

Co do silnika się nie wypowiem, bo jeździ normalnie jak dla mnie ale ze słuchu słaby jestem.

Malutkie ale są prawie, że wszędzie. 14 lat robi swoje, ale... tu już się wypowiedzcie.

Sworzeń do wymiany bo lekko ściągało i za koło złapaliśmy lewe przednie to luz był wyczuwalny.

Gość robi krótkie trasy więc malutkie masełko pod korkiem było. Teraz czy to od krótkich czy uszczelka poszła? 2 tygodnie auto stało w garażu przed odpaleniem.

Tempomat działa i nie działa, zaleznie od humoru, więc dla mnie nie działa.

Tylny zderzak popękany co widać na zdjęciu (lewa strona).

Nie ma cudów za te pieniądze, igły chodzą 10000pln drożej.

We wnętrzy trochę przetartych elementów (od wsiadania na tył tapicerka oraz uszczelka drzwi).

Lekko poszarpuje przy dodawaniu gazu, taki przeskok jest, ale nie jakiś tam luz tylko jakby silnik z opóźnieniem działał i nagle kopyta dostawał. W sumie swoje lata ma więc może i dlatego.

Teraz panowie warte auto do wzięcia czy nie?

Cześć rzeczy to pierdoły, blacha mnie trochę martwi ale da rade porobić małym kosztem tylko ten silnik i skrzynia mnie zastanawiają ( masło pod korkiem, lekkie szarpnięcia przy dodawaniu gazu i zmianie biegów)

 

Poradzicie coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.