Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , długo nad tym myślałem i w końcu przyszedł czas i troche odłożonych pieniędzy żeby zmienić turbo na większe. Mam takie do Was 2 pytania :

 

1) http://moto.allegro.pl/nowa-turbosprezarka-bmw-e87-120d-2-0d-120kw-163km-i3064837665.html

 

http://moto.allegro.pl/nowa-turbosprezarka-bmw-e87-e88-120d-2-0-177km-i3008062012.html

 

Czy te turbosprężarki są oryginalne i czy właśnie takie mają użytkownicy 120d 163km / 177km ? Ktoś mi kiedyś powiedział , że w jedynkach są własnie turbiny Mitsubishi i takie poszukałem na allegro.

 

2) Dowiedziałem się , że turbo 163km pasuje do mojego 118d , a czy ktoś wie czy turbo 177km również będzie pasować ?

 

Do tego jeszcze włoże większy IC i pojade do Pachury Moto Center do środy wlkp. pod Poznaniem żeby mi to zrobił i na koniec dał jeszcze chipa.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi , pozdrawiam

Opublikowano
Ja mam nr.1 (120d), nr.2 wygląda zupełnie inaczej i filtr powietrza jest gdzie indziej więc chyba P&P to nie będzie. Jeżeli chodzi o turbo to widziałem że nawet jakieś większe zakładają Garreta. Kolejna sprawa to stracisz elastyczność z dołu i skrzynia jak i most w 118d jest słabszy od 120d.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
odnośnie skrzyni to te w 118d mogą maksymalnie przenosić 350 Nm, tak gdzieś wyczytałem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.