Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przymierzam się do wymiany oleju w manualnej skrzyni biegów. Na skrzyni jest pomarańczowa naklejka z napisem ATF. Wyczytałem w "sam naprawiam", że należy zalać taką skrzynię olejem ATF dexron II D. W sieci są informacje o tym, że należy ją zalać olejem ATF dexron III. Teraz moje pytania.

1.Jaka jest róznica między tymi olejami?

2.Który olej będzie lepszy?

3.Jakiej firmy olej będzie najlepszy?

4.Czy pod śruby: spustową i wlewową są przewidziane jakiej podkładki? Jak spojrzałem na rysunek w realoem to tam nie ma żadnych podkładek, ale chcę się upewnić czy faktycznie nic tam nie ma.

Pozdrawiam

Opublikowano

1.Dexron III spełnia wyższe wymagania.

2.Dexron III.

3.Wg.uznania-ja zalewałem swojego manuala Castrolem Transmax Dex III Multivehicle (spełnia aprobaty BMW).

4.Z tego co pamietam-są podkładki pod korkami.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Dzięki Dimo za info.

Tych podkładek nie widzę na realoem. Zadzwonię do ASO zapytać, czy są one tam przewidziane.

Opublikowano
Nie ma podkładek do skrzyni;) do mostu owszem ale w skrzyni nie ma;)

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
W automacie od 30 do 60 tys w manualnej nawet co 100 tys..wszystko zależy od sposobu użytkowania auta. W moście tak przy okazji od 80 do 120 tys mniej więcej no ale tak jak mówie wszystko zależy od warunków jazdy. Kilka dni temu rozbierałem most z 89 roku od m20b20 i olej był jak nowy, wnętrze tak samo ani jednego opiłka nawet :)

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.