Skocz do zawartości

520d e39 czasem przykopci i szarpie


macieknowy

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów mam mały problem otóż czasem auto przykopci na siwo. W momencie kiedy kopci odczówam że silnik trochę szarpie i nierówno pracuje tzn wciskam gaz a nie ma mocy i troche szarpie. Do 2 tyś obrotów jest w miarę ok ale powyżej zaczynają sie problemy. Czy możliwe że pompka w baku się kończy i nie tłoczy odpowiednio paliwa do filtra i pompy wtryskowej? Wtedy może pompa wtryskowa wariuje i nie może ustawić odpowiedniej dawki dlatego kopci? Dodam że usłyszałem ostatnio dziwne dzwięki z okolic baku. Aha pmppa wtryskowa sprawdzona na 100% działa prawidłowo turbina również Wtryski też nie leją bo inaczej kopciłaby na czarno. Dziwne jest to że raz kopci a innym razem zero dymku. Oleju nie bierze płynu chłodniczego nie ubywa pali na dotyk. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo prawdopodobne że to pompka w baku. u mnie co prawda nie było takich akurat objawów-po prostu nie chciała czasami odpalić ale miałem wtedy sporo paliwa.

pompka może sie czasami zawieszać i będzie szarpać z braku odpowiedniej ilości paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec Panowie pompka wymieniona na nowa i nic sie nie zmieniło. Jak dodam mocniej gazu zaczyna kopcic na siwo lekko fioletowo i zaczyna przerywac dławi sie. Najciekawsze jest to że w wężyku paliwa jest powietrze tak jakby pompka w baku nie nadążała. Ogolnie wygląda to tak że na zasilaniu jest moim zdaniem słabe cisnienie a na powrocie zbyt duże aż wywaliło mi jeden wężyk z przelewu. Wiem też że pompa vp44 jest zasilana z powrotu(przelewu) ale żeby takie cuda się działy zqczyna mnie to mocno zastanawiac. Ma ktos z Kolegow jakis pomysł? Aha filtr paliwa wymieniony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to porażka... jeśli jest powietrze to masz zapowietrzony układ- odpowietrzałeś po założeniu nowej pompki? poza pompką to chyba jeszcze pozostaje możliwość zapowietrzania się pompy wtryskowej ale tu akurat nie znam dokładnie tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie przyczyną zapowietrzania okazał się uszkodzony zaworek zwrotny w baku Teraz auto pali od strzała nie szarpie czyli ta usterka jest wyeliminowana. Natomiast cały czas lekko kopci na siwo-fioletowo. podejrzewam ze bedzie to turbo. Nie wiem czy włożyć drugą używke czy regenerować tą? Czy może pasować turbo od Rovera??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.