Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam problem z falującymi obrotami .Faluja od 900 do 1500

po zgaszeniu silnika ok ale na krótko potem znów

wcześniej takich problemów nie miałem wszystko cykało..

silnik 1.8 143km n42 benzyna co może być przyczyna??

na bagnecie lekka musztarda jest ale to typowe zima na krótkich odcinkach może odmę ten syf zawalił może silnik krokowy może sonda lambda??

zapytań jest wiele hmmm czek engin nie świeci się

proszę o sugestie pozdrawiam

to mój 1 post proszę o wyrozumiałość ))

 

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano

poszukaj lewego powietrza bo miałem to samo z tym że falowanie występowało tylko na ciepłym silniku.

 

okazało się że wężyk dochodzący do filtra powietrza/przepływomierza dostawał lewego powietrza, z tym że kontrolka od silnika się nie świeciła.

 

na kompie pokazywało że sonda jest oszukiwana dlatego falowanie występowało.

 

Jeśli nic nie znajdziesz to jest spora szansa że właśnie przepływomierz padł.

Opublikowano

Sprawdź jeszcze korek od wlewu oleju, czy uszczelka dobrze przylega po zakręceniu, możesz ją odwrócić. Na zachodnich forach pisano o tym że tamtędy dostaje się lewe powietrze i silnik szaleje w takim zakresie obrotów jak u Ciebie.

Z drugiej strony migająca kontrolka silnika wskazuje na jakieś uszkodzenie ( cewka, przepływomierz ) ? Może podłącz auto do komputera i sprawdź jakie błędy zapisał sterownik.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.