Skocz do zawartości

Czujnik temperatury zasysanego powietrza silnik M52


dzaku182

Rekomendowane odpowiedzi

w dodatku ( świszczy , gra ) nie wiem jak to określić na wolnych obrotach myślałem że to lewe powietrze ale raczej nie,,, może to odma :?: nie chcę oddawać auta do byle jakiego paprocha bo zaraz będzie meksyk z tym autem i 1000 różnych diagnoz chcę to sam naprawić pytam tylko z dlatego bo może ktoś miał podobne numery z tym czujnikiem temperatury zasysanego powietrza .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Podepne się pod temat i proszę o pomoc : silnik M50 , 2 litry 15o KM

-wymieniam filtr powietrza na filtr stożkowy "Simota" , po demontażu orginalnago filtra i wyjęciu CHYBA czujnika powietrza nie wiem co z nim zrobić,

nie ma miejsca w filtrze tuningowam na zamantowanie go , proszę o podpowiedzi

http://obrazki.elektroda.pl/5325678400_1380037978_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ten czujnik masz w oryginale w obudowie filtra powietrza musisz sobie go zamontować gdzieś na odcinku za przepływką a filtrem sportowym :cool2: inaczej będzie Ci przekłamywał informacje do kompa ja już doszedłem ze swoim autem do ładu i składu,, jeden czujnik a tyle problemów pzdr. :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Forumowiczów,

czy ktoś się orientuje jaką oporność ma czujnik temperatury zasysanego powietrza w silniku M52B28, w książce sam naprawiam pisze ze powinien mieć w temperaturze 20 stopni około 2,2 oma a jego oporność wzrasta wraz z obniżaniem sie temperatury. Mam trzy czujniki i każdy ma oporność około 4 omy przy temperaturze 20 stopni, mierzyłem czujnik z silnika M50 i ma idealnie 2,2 oma, teraz już sam nie wiem czy czujniki z M52 mają inne wartości czy te które posiadam są zepsute, auto przy porannym odpaleniu wskakuje na 2000 obrotów i spada stopniowo do 600, czasem zdarza się że przy zmniejszaniu prędkości i wciśnięciu sprzęgła auto zgaśnie, wprawdzie zdarzyło się to parę razy podczas użytkowania auta. podejrzewam ze wina leży po stronie tego czujnika. Czy ktoś był by tak dobry i sprawdził by jaką oporność ma jego czujnik ponieważ w internecie nie ma na ten temat żadnych informacji. Z góry dziękuje za zainteresowanie tematem.

 

Kolego doradzam sprawdź czujnik położenia wałka.Często zaraz za wtyczką pod kolektorem pękają koszulki kabli,gdy dochodzi do zwarcia silnik często właśnie gaśnie przy dojeżdżaniu u skrzyżowań,aby tam się dostać odkręć pokrywe filtra oleju i sięgnij ręką i rozepnij wtyczke. Potem delikatnie-jak wyjmiesz- zsuń gumową osłonkę z wtyczki ale tak byś nie ciągnął za kabel...i dowiesz się prawdy :8)

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.