Skocz do zawartości

dzaku182

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 M52B28 1996

Osiągnięcia dzaku182

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia problem rozwiązany. Dziękuję za zainteresowanie tematem...
  2. Witam wszystkich, Mam problem ze wskazaniami inpa, pokazuje Mi polożenie wałków rozrządu na wolnych obrotach pomiedzy 27,8 a 28,8 powinno byc 22. Nastepnym problemem jest kąt zaplonu 14,82 z wykrzyknikiem. Silnik pracuje Bardzo dobrze komputer nie pokazuje blędów spalanie jest Bardzo dobre, jedynym Problemem są drgania silnika na wolnych obrotach i czasem obroty spadają przy wysprzęglaniu poniżej 500rpm. Jeżeli chodzi o rzeczy które wymieniłem to w sumie wszystko jest nowe: -odma -świece beru -cewki beru -Oba czujniki wałków rozrządu i wału hella -czujnik zasysanego powietrza w kolektorze hella -przepływka vdo -uszczelki vanosa -uszczelki kolektora ssącego -guma za przepustnicą -silnik krokowy Bosch -sondy lambda hella -węże podciśnienia Nie mam już zielonego pojęcia co tam nie gra, adaptacje w inpie także są rozjechane. Bardzo dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
  3. Według książki "sam naprawiam" przy temperaturze powietrza 20* powinien mieć 2,2-2,7 oma a przy temperaturze 50* o,76-0,91 oma wiec coś masz nie tak z tym czujnikiem.Może czujniki w silnikach M52 mają juz inne wartości bo w sumie wizualnie są całkiem inne od tych z M50
  4. Witam wszystkich Forumowiczów, czy ktoś się orientuje jaką oporność ma czujnik temperatury zasysanego powietrza w silniku M52B28, w książce sam naprawiam pisze ze powinien mieć w temperaturze 20 stopni około 2,2 oma a jego oporność wzrasta wraz z obniżaniem sie temperatury. Mam trzy czujniki i każdy ma oporność około 4 omy przy temperaturze 20 stopni, mierzyłem czujnik z silnika M50 i ma idealnie 2,2 oma, teraz już sam nie wiem czy czujniki z M52 mają inne wartości czy te które posiadam są zepsute, auto przy porannym odpaleniu wskakuje na 2000 obrotów i spada stopniowo do 600, czasem zdarza się że przy zmniejszaniu prędkości i wciśnięciu sprzęgła auto zgaśnie, wprawdzie zdarzyło się to parę razy podczas użytkowania auta. podejrzewam ze wina leży po stronie tego czujnika. Czy ktoś był by tak dobry i sprawdził by jaką oporność ma jego czujnik ponieważ w internecie nie ma na ten temat żadnych informacji. Z góry dziękuje za zainteresowanie tematem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.