Skocz do zawartości

Czujnik temperatury zasysanego powietrza silnik M52


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w dodatku ( świszczy , gra ) nie wiem jak to określić na wolnych obrotach myślałem że to lewe powietrze ale raczej nie,,, może to odma :?: nie chcę oddawać auta do byle jakiego paprocha bo zaraz będzie meksyk z tym autem i 1000 różnych diagnoz chcę to sam naprawić pytam tylko z dlatego bo może ktoś miał podobne numery z tym czujnikiem temperatury zasysanego powietrza .
Opublikowano

jeżeli ten czujnik dynda,to możliwe,że od spodu w kolektorze ssącym jest dziura i ciągnie powietrze

ten czujnik jest dość ważny i musisz coś z tym zrobić

nie wiem czy trzeba zdjąć kolektor,ale gdzieś czytałem,że z trudem,ale da radę go włożyć lub wyjąć

Opublikowano
czujnik dynda :lol: u tego gościa co pisał wyżej mnie u mnie jest na swoim miejscu ręki pod kolektor nie włożę bo miejsca niema mam całą listwę wtryskową od gazu tam schowaną :cool2: dzięki za odpowiedź
Opublikowano

Kolego jeżeli masz gaz to może być to powiązane z instalacja gazową

może wyłącz gaz i zobacz czy ba Pb też są kłopoty

być może trzeba podjechać do gazownika

faktycznie z tym dyndającym czujnikiem nie zauważyłem,że chodzi o inny wpis

Opublikowano
i na gazie i na benzynie takie same numery głównie jeżdżę na benzynie wyszedł ten błąd czujnika i będę go zmieniał w następnym tygodniu zobaczymy efekty przy okazji wymienię odmę bo syf tam ładny dam znać co i jak :cool2:
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Podepne się pod temat i proszę o pomoc : silnik M50 , 2 litry 15o KM

-wymieniam filtr powietrza na filtr stożkowy "Simota" , po demontażu orginalnago filtra i wyjęciu CHYBA czujnika powietrza nie wiem co z nim zrobić,

nie ma miejsca w filtrze tuningowam na zamantowanie go , proszę o podpowiedzi

http://obrazki.elektroda.pl/5325678400_1380037978_thumb.jpg

Opublikowano
Witam ten czujnik masz w oryginale w obudowie filtra powietrza musisz sobie go zamontować gdzieś na odcinku za przepływką a filtrem sportowym :cool2: inaczej będzie Ci przekłamywał informacje do kompa ja już doszedłem ze swoim autem do ładu i składu,, jeden czujnik a tyle problemów pzdr. :8)
Opublikowano
Witam wszystkich Forumowiczów,

czy ktoś się orientuje jaką oporność ma czujnik temperatury zasysanego powietrza w silniku M52B28, w książce sam naprawiam pisze ze powinien mieć w temperaturze 20 stopni około 2,2 oma a jego oporność wzrasta wraz z obniżaniem sie temperatury. Mam trzy czujniki i każdy ma oporność około 4 omy przy temperaturze 20 stopni, mierzyłem czujnik z silnika M50 i ma idealnie 2,2 oma, teraz już sam nie wiem czy czujniki z M52 mają inne wartości czy te które posiadam są zepsute, auto przy porannym odpaleniu wskakuje na 2000 obrotów i spada stopniowo do 600, czasem zdarza się że przy zmniejszaniu prędkości i wciśnięciu sprzęgła auto zgaśnie, wprawdzie zdarzyło się to parę razy podczas użytkowania auta. podejrzewam ze wina leży po stronie tego czujnika. Czy ktoś był by tak dobry i sprawdził by jaką oporność ma jego czujnik ponieważ w internecie nie ma na ten temat żadnych informacji. Z góry dziękuje za zainteresowanie tematem.

 

Kolego doradzam sprawdź czujnik położenia wałka.Często zaraz za wtyczką pod kolektorem pękają koszulki kabli,gdy dochodzi do zwarcia silnik często właśnie gaśnie przy dojeżdżaniu u skrzyżowań,aby tam się dostać odkręć pokrywe filtra oleju i sięgnij ręką i rozepnij wtyczke. Potem delikatnie-jak wyjmiesz- zsuń gumową osłonkę z wtyczki ale tak byś nie ciągnął za kabel...i dowiesz się prawdy :8)

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.