Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
masz na 100% popękane sprężynki przy zegarach naprawiał ktoś np. piksele w liczniku?

No właśnie, że nie na 100%

 

Żeby mieć pewność musiał byś się niestety przejechać z kompem i sprawdzić obroty koła. To jedyne wyjście by wiedzieć to na 100% bo może być padnięty sterownik. Sprawdź masę na sterowniku ABS

Opublikowano
Robiłem dziś te testy licznika i porażka robiłem wszystko według filmików które mi podesłaliśćie i chyba coś jest nie tak bo nie moge odblokować testu nr8 mam ten licznik z dwoma przyciskami robie krok po kroku według filmu i klapa :duh: przecierz to prosta sprawa a jednak coś nie idzie jak trzeba. Ale znalazłem mechanika który sam ma e39 i wie co i jak, tak bynajmniej mu sie wydaje jestem z nim umówiony na sobote ma inpa i od razu powiedział ze to trzeba sie przejechać zeby komputer wyłapał co to zawodzi , jak rozwiąże ten problem to wszystko opisze co sie stało żeby było na przyszłość :D A gdzie szukać sterownika abs żeby sprawdzić mase
Opublikowano

A wejdź w test nr 1 tam powinien być VIN czyli ostatnie numer które musisz zsumować

może masz jakiś inny licznik.

http://i.imgur.com/iuDuGqy.jpg

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Dobra wejdę w test nr 1 tylko mam problem z pixselami dosłownie na dniach mi sporo zdechło i mogę czegoś nie odczytać. Zobaczymy co w sobotę mechanik wynajdzie może to faktycznie czujnik niedomaga to wymienie go i wezmę się za pixsele, a wtedy już będzie mi łatwiej z tym odblokowaniem obc. testów mam 21 tak jak na tym zdjęciu klikając prawym wchodze do 19 i tu jak klikne lewym to mam wpisać sumę liczb z numeru vin tak ? Jeżeli tak to już wiem co zle robiłem :duh: tępa łycha ze mnie :D a czy moge wstawić nr vin żebyście mogli mi go rozkodować ?
Opublikowano
Dawaj VIN :lol:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Po 14 bo teraz zostałem okradziony z auta moja kobieta pojechała bunią do pracy( jak kiedyś miałem audi a4 to nie chciała jezdzić a z buni nie wysiada teraz moge pić i nie krzyczy tylko mówi ja tam moge wracać jak chcesz to pij.) :cool2:
Opublikowano

Ostatnie cyfry sumujesz

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADP81000GS91209

Kod typu DP81

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Data prod. 2000-05-02

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S363A LM RAEDER/RADIALPEICHE 32 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 32

S386A DACHRELING Reling dachowy

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV

 

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

Z1XX Upholstery

Individual Collection: Nappa leather in Individual Collection colors

 

Upholstery leather nappa light chestnut including

rear panel of front seat backs (nb. 2 695 019)

 

Following items are in leather Nappa light chestnut (nb. 2 695 019)

 

Door handle

 

Sewing thread light chestnut (2 695 450), no. 1344 A

 

Tekst

Quilting yarn in light chestnut (2 695 378), code 1876 D.

 

Plastic parts of seats in black

 

Seam of front and rear seats according to standard option

leather Montana

 

Remainder of spec. as standard leather Montana black (code N6SW)

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
I to w moim samochodzie tyle dobrego to chyba polowy nie umiem wlaczyc a druga polowa nie dziala :-) jutro zrobie test 8 bo teraz pracuje. A nie ma tam mowy o webasto czy to rozbudowane czy zwykle ?
Opublikowano

Z webasto to Ci nie powiem bo u mnie nie działa więc go nie załączałem. Poszukaj na forum, o webasto są napisane setki stron. :cool2:

Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Wiem o webasto juz duzo sie dowiedzialem ale to inny watek jest:-) Ale tak czytam to wyposarzenie i tu piszesz ze mam 142Kw a w dowodzie mam 135kw i wychodzi na to ze to jest ten noaszy silnik a ja caly czas zylem w bledzie :-)
Opublikowano

Z tym silnikiem to ja też tak mam, mimo że auto przed liftem w dowodzie 135 a po Vinie 142 :mrgreen:

Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
To taki mały szczegół ale czy kupując części np tarcze czy klocki to chyba z tym mocniejszym motorem były e większe tarcze 324mm ? Tarcze bede musiał wymienić i do tej pory myślałem ze mam te mniejsze. A czy są jeszcze jakieś róznice poniędzy tymi modelami (184 konie a 193)?. Zastanawiam sie co oznaczają poszczególne opcje wyposażenia czy jest na forum temat z poisem poszczególnych opcji?
Opublikowano

Ja auto mam dopiero od niedawna więc niestety nic Ci nie powiem na ten temat, ale myślę że przy kupnie części trzeba podać rocznik i model

ewentualnie VIN.

Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Witam sedrecznie!!!

Otóż kolega Grzesiek był dziś u mnie i podłączyliśmy inpę :wink:

jako że nie znałem sprawy myślałem ze czujnik w tylnim lewym kole nawala dlatego dzieją się cyrki ale...

Po wejściu w moduł DSC wszystkie czyjniki na kołach pokazują taką samą prędkość +/- 0,2km/h ale inpa zawieszała się na prędkości 19,7km/h i wywalało brak łączności :? :?

Błędów jeżeli chodzi o abs i dsc nie było żadnych :?

Podczas jazdy Inpa wieszała się tylko na module DSC na wszystkich innych śmigała bdb :) i tylko po przekroczeniu prędkości 19,7km/h

Jeżeli dobrze pamiętam moduł DSC nie zczytywał prędkości obrotowej silnika - o ile ma to jakieś znaczenie...

 

W licznikach znalazłem następujące błędy:

 

191 Ike eeprom error, coding incorrect/incomplete

190 light module eeprom error

141 ATS signal telegram erroe or no telegram

 

w reszcie modułów czysto - później padła bateria w lapku :?

 

kto miał podobny problem??

Opublikowano
A ja od siebie mogę dodać jeszcze tyle że odblokowałem obc zrobiłem test 8 i prędkość na zegarach rośnie płynnie i pokazuje inne wartości niz prędkościomierz a dokładniej wskazówka prędkościomierza jest opózniona.
Opublikowano
A ja od siebie mogę dodać jeszcze tyle że odblokowałem obc zrobiłem test 8 i prędkość na zegarach rośnie płynnie i pokazuje inne wartości niz prędkościomierz a dokładniej wskazówka prędkościomierza jest opózniona.

Z tego co wiem to tak jest w każdym aucie, nigdy wskazówka nie pokazuje prawidłowej prędkości tylko ją zawyża.

Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Tak wiem o tym że wskazówka powinna troche oszukiwać ale moja pokazuje zupałnie co innego i w dodatku zaniża predkość jade 90 a ona pokazuje 70 :D i mandat gotowy :nienie: Ale wyjaśniło sie chociaż to że nie ma to wpływu na skrzynie biegów bo tego sie obawiałem. Kolega Balugass sugerował zeby sprawdzić czujnik na pąpie doładowującej dsc gdzie tego szukać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.