Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
podnieś przód do góry i wtedy pokręć,na filmiku słychać jak by jakaś guma o coś obcierała w kabinie .U mnie piszczała guma na lewej sprężynie w duży mróz.
Opublikowano

no wlasnie to slychyc tylko od srodka.na zewnatrz absolutnie nic,no i servo cos ciezko pracuje.jutro jade do servisu i zobacze co powiedza.wpienia mnie to strasznie.

napisze jutro co tam majstry niemieckie wymysla hehe

Opublikowano
Mam tak samo, też zastanawiam się gdzie to piszczy. Jak dla mnie to obudowa kierownicy piszczy o skóre ale nie sprawdzałem tego bo uznałem to za błachostkę ale mogę się mylić.
Opublikowano

mozesz byc pewny ze to nie jest obudowa, chociaz tak to brzmi.Moim zdanie to jest maglownica lub tasma kierownicy.Bez sciagniecia kiery sie nie obedzie.Cholera sam tego nie zrobie raczej.Chociaz znalazlem dobry filmik instruktarzowy jak ja zdjac ale troche cie cykam hehehe

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
piszczy SZL czujnik skrętu, moduł z kombajnem, smarowanie to 50 - 50, czasem przechodzi, czasem pada i jest błąd na zegarach, dla ryzykantów; trzeba sciągnąć kierę i napsikać tam do środka :)
Opublikowano
wd 40 to raczej nie smar i tylko by bardziej wysuszyl te czesci,ale moze jakis silikon w spayu? hmmm...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.