Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadałem do niedawna silnik 1.8i w swojej e36, silnik padł, panewke obróciło i chce wstawić 1.8is. Silnik jest w drodze do mojego warsztatu - pierwsze pytanie (wiem, ze bylo kilka tematow o tym ale na kazdym pisano co innego) - czy przy taki swapie wystarczy zmienić komputer sterujący i kolektor wydechowy? bo jak przyjdzie silnik to chce w jeden dzień wsadzić. Kolejnym kłopotem jest to, ze posiadam sekwencje w samochodzie, podobno z tych dwóch silników nie podchodza do siebie kolektory ssące - więc główne pytanie to: jak przerobić kolektor ssąc na gaz? Czy bede miał jeszcze jakieś przygody przy swapie typu - zmiana linki gazu, problem ze sprzęgłem itp? Silnik zamówiłem z kompletnym osprzetem, komputerem i dwururką. Pozdrawiam.
Opublikowano
Parownik ? Pierwsze słysze, ze trzeba zmienić przy takiej małej różnicy mocy, a to, że trzeba wywiercić to wiem tylko szukam kogoś kto to robił żebym mógł sam sobie to zrobic przy wymianie silnika
Opublikowano

ja sobie sam zakładałem gaz...tylko odwrotnie od ISa do zwykłego 1.8

 

no parownik...strzelam że teraz jest tam tomasetto alaska i wtryski valteka, ten zestaw nie nadaje sie nawet do m40 a co dopiero do ISa...chyba ze sie myle i jest tam co innego

Opublikowano
zeby zalozyc sekwencje trzeba zamontowac krucce wkolektorze jak najblizej orginalnych wtryskow wiercisz i gwintujesz i na kleju wkrecasz krucce na przewody gumowe laczace wtrysk z kruccem waltek da rady
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.