Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem po zabiegu przestawiłęm rozrząd o 1 ząbek na wałku ssącym był opóźniony ktoś chyba coś kiedys robił zregenerowałęm vanosa nie to auto od tysiąca leci stary vanos był wyjechany latał w cylinderkach skasowałem luz poskłądałem zmierzyłem ciśnienie sprężąnia i praktycznie wszędzie mam w okolicy 13,5 bara jednak na 5 cylindrze na lpg wcale nie pracuje a na pb strasznie kuleje wymienione świece cewki i bez zmian zaczeło się to dziać około 2 dni przed robotom rozrządu i vanosa auto na benzynie jak pracuje na obrotach przy np dodawaniu gazu chodzi ok problem występuje tylko na wolnych lub na wysokich obrotach tego nie czuje bynajmniej na lpg wcale nie działa 5 a na pb strasznie kuleje .

Instalacja sekwencyjna

Opublikowano
robiłęm prube olejową negatywna ale dlaczego obstawiasz że zawory w takim wypadku skoro ciśnienia równe w normie stało się to nagle a rozrząd od zakupu miałem przestawiony czyli jakieś pół roku a z tym zapłonem to z dnia na dzień zawory z tego co wiem raczej tak od razu się nie wypali tymbarziej że ciśnienie sprężania jest ok
Opublikowano

Masz gaz i miales lekko otwarty zawor w trakcie spalania? Dodaje 2 do 2 i mi wychodzi 4.

Jak Ci proba olejowa negatywna wyszla, to odpowiedz jest tylko jedna. Przeciez nie wydmuchalo Ci uszczelki bo bys widzial efekty na wiecej niz jednym garku.

Opublikowano

Sprawdź świece, zawory, też uszczelka pod głowicą.

 

Inna sprawa, jeden z wtryskiwaczy gazowych się uszkodził i leje znacznie więcej/znacznie mniej niż pozostałe, rozjeżdża adaptację paliwowe dla tego cylindra i przez to na benzynie chodzi źle. Skasuj adaptacje paliwowe przez OBD odpowiednim oprogramowaniem i zobacz czy nadal kuleje na benzynie.

Opublikowano
Jaka masz kompresje na tym cylindrze tak w ogole? Bo jak masz zadna albo slaba, to mozesz sobie darowac swiece, wtryskiwacze, cewki i elementy zwiazane z mieszanka.
Opublikowano

zastanawia mnie co do adaptacji lpg

qwet jest możliwość że coś się rozjechało i rozjechało mi mape pb bo stało się to jakoś tak zę na pb chodził super na gazie zaczynał kulać no poszczegulne cylindry jeden gazownik na oko poustawiał wtryski i to w dodatku tą śrubą od skoku tłoczka zaczoł dużo palić i już całkiem kulać na drugi dzień zdjełem tłoczki wyczyściłem dałem do innego gazownika ustawił je na zegarze złożyłem auto kulało już tak że włąśnie ten 5 wypada miałem na całą noc odłonczony akumulator podłączyłem ranoale to samo

Opublikowano

Jakie to wtryskiwacze? Jeśli Valteki to od razu możesz wyrzucić je do śmietnika - one nawet wyjęte z pudełka mają rozjazdy. Do takiego auta minimum HANA.

 

Jeśli nie masz możliwości skasować adaptacji paliwowych to pojeździj na samej benzynie ze 100km i sprawdź czy problem ustąpi. Jeśli nie ustąpi to nie szukaj przyczyny w instalacji LPG. Ale Valteki i tak wyrzuć bo szkoda niszczyć głowicę.

Opublikowano
a i dodam zę z rana jak go odpalam to nawet fajnie chodzi ale gdy tylko troszke temperatura skoczy odrazu zaczyna kuleć zimny chodzi ok
Opublikowano
cewki wymieniłem na komplet innych używanych sprawnych i bez zmian świece zamieniłem miejscami i to samo ;/ co jeszcze mogło by być? adaptacje pokasowane i dalej to samo
Opublikowano

Mierzoną miałem rezystancje przewodów do samego eku wszędzie taka sama ecu podaje napięcie na cewki wymieniłem dzisiaj wszystkie świece poskłądałęm podpinam kompa i teraz mi niechodzi na 4 cylinder a 5 ma dobre korekcje sprawdzane inpą teraz mnie ciekawi to co może być powodem takiego zjawiska wywalał sonde lambda na banku 1 przed katem mam 2 inn takie same sprawdzałęm na tamych dlaej wywala błąd tej sondy a jak pośmiga i podłącze inpe to pokazało mi przepływke wszystkie sondy i wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach ale jak patrze na korekcje to konkretnie najgorsze korekcje ma 4 i 1 a wcześniej 1 był ok 5 kulał.

Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała winne możę być koło pasowe mam bicie na tym kole i jest możliwość że czujnik położenia wału korbowego ma problem z interpretacją?? cewki sprawne świece nowe wiązka do samego ecu ok ecu emituje napięcie na cewki ciśnienei sprężania około 13 -13,5 wszędzie a auto kuleje wypada zapłon czasami tak wypadnie żę wyłączy cylinder dodam że jak wymieniałem świece to stare są równomiernie łądnie dopalone jasne świece

Opublikowano
Dzisiaj odpiełem centralke lpg chciałem pojeździć z odpiętym sterownikiem esgi 2 tylko na pb i ku mojemu zdziwieniu nie mogłem odpalić auta z odpiętym sterownikiem lpg auto kręci kręci i nie może odpalić nawet nie łapie tylko kręci z tego co wiem po odpięciu centralki lpg (komputera) auto powinno na pb normalnie chodzić może to jest problem mojego wypadania zapłonu
Opublikowano

Bez centralki LPG nie są połączone wtryski od Pb. Chyba że np. zrobisz zworki łączce w kostce.

 

Tak jak koledzy wcześniej pisali, teraz trzeba po zmianie świec cewki po zmieniać miejscami i posprawdzać co dalej się dzieje.

 

Ap ropo czujnika wału do jest on na bloku i żadne koło pasowe nie ma z nim styku.

Ale warto obejrzeć jak on tam wygląda, czasem bywa zaolejony - nieszczelny - i nie dawać bezpośrednio błędu na sterownik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.