Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, mam pytanie, właśnie co wróciłem z trasy, na ostatnich 30 km poczułem, że moja Beata (BMW E36 316i rok 1995 - silnik M43 + LPG) jedzie bez jednego cylindra. Gdy dojechałem na miejsce okazało się, że jeden z przewodów napięcia dochodzący do świecy jest pęknięty zupełnie i to było dlatego. Zdziwiłem się mocno bo 10 tys. kilometrów temu wymieniałem wszystkie przewody! Na szczęście w domu miałem poprzednie i najlepszy z nich zamontowałem z powrotem i od tej pory silnik znów działa bez zarzutu. Moje pytanie - czy w związku z zaistniałą sytuacją mogło się stać coś w silniku, w cylindrze, z pierścieniami, rozrządem w końcu to było 30 kilometrów? Czy powinienem się udać gdzieś do warsztatu żeby mi mechanicy obejrzeli silnik, czy jeżeli jest wszystko oki to nie powinienem się niczym przejmować? Proszę o rozsądne odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich forumowiczów:)

 

 

viewtopic.php?f=68&t=120678

Opublikowano
Dzięki chłopaki za rady. Sprawdziłem stan oleju, jest praktycznie taki jak ostatnio,może troszeczkę wyższy. Właśnie sprawdziłem, na chusteczce ma kolor lekko brązowy, zapach faktycznie trochę trąci benzyną. Powinienem go w związku z tym wymienić, dolać świeżego czy coś w tym stylu?
Opublikowano
Na oko to średnio jest rozrzedzony ale jutro dokupię literek i doleję do tego, powinno być oki, z resztą benzyna powinna chyba odparować w miarę szybko z dotychczasowego oleju, prawda?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.