Skocz do zawartości

Jak spradzić cewki zapłonowe e39 silnik M52


Mariusz 528 touring

Rekomendowane odpowiedzi

Można mierzyć oporność poszczególnych cewek. Gdzieś na forum było napisane dokładnie przedział optymalnej oporności. Również sposób prosty i sprawdzisz nim cewkę praktycznie kompletnie padniętą czyli ściągasz osłonę plastikową która jest nad cewkami i w garażu gasisz światło lub na dworze jak jest ciemno można spryskać na pracującym silniku wodą. Takim psikadałkiem do kwiatków. jak przeskakują iskry to znaczy, że cewka jest uszkodzona.

 

Mierzenie oporności też nie daje 100% pewności czy cewka jest ok bo u mnie było wszystko w porządku. Podłączyłem pod kompa i pokazało na których cylindrach wypadają zapłony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.