Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Można mierzyć oporność poszczególnych cewek. Gdzieś na forum było napisane dokładnie przedział optymalnej oporności. Również sposób prosty i sprawdzisz nim cewkę praktycznie kompletnie padniętą czyli ściągasz osłonę plastikową która jest nad cewkami i w garażu gasisz światło lub na dworze jak jest ciemno można spryskać na pracującym silniku wodą. Takim psikadałkiem do kwiatków. jak przeskakują iskry to znaczy, że cewka jest uszkodzona.

 

Mierzenie oporności też nie daje 100% pewności czy cewka jest ok bo u mnie było wszystko w porządku. Podłączyłem pod kompa i pokazało na których cylindrach wypadają zapłony

Opublikowano
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.