Skocz do zawartości

E34 TDS po osiągnięciu temperatury silnik swiruje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, coś mi się w mojej perełce popsuło :/ zacznę od początku, urwał mi się jeden kabelek przy wtyczce od wtrysku sterującego co powodowało brak mocy, auto potrafiło zgasnąć przy wyprzedzaniu itp, zlutowałem zabezpieczyłem, wszystko ok, jakoś 2 lub 3 dni temu jechałem sobie auto miało temperaturę w normie czyli w pionie, i zaczął się cyrk, silnik zgasł, odpaliłem zaczęło nim telepać i znowu zgasł, i tak parę razy, odczekałem odpaliłem i pojechałem do domu, następnego dnia to samo, problem pojawia się tylko przy nagrzanym w pion silniku, płyny w normie, po podpięciu pod INPE parametry są chyba OK silnik przy 80 stopniach ma dawkę 3,56 kąt wtrysku oscyluje ok 3,01 w sterowniku silnika błędów brak. pytanie o co kaman? niżej daje filmiki z dzisiejszego grzebania, w pierwszym auto gaśnie pod koniec filmu samo z siebie w drugim zaraz na początku telepie itp, słabo słychać ale wprawne ucho poradzi sobie, dzięki za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam zapomniałem napisać że obrotomierz oszukuje więc nie ma co patrzeć na niego w INPA na jałowym jest ok 705 obr/min

 

http://www.youtube.com/watch?v=MpP2Ll1- ... e=youtu.be

Opublikowano
a co z kontrolką "wtrysku" czy świec żarowych, działają czy nie ? bo przez sam wtrysk sterujący auto by ci nie zgasło .Wygląda to na problem z komputerem lub z czujnikiem położenia wału

eSKa

Opublikowano

Wypnij kostkę wtrysku sterującego (pod kolektorem ssącym) i zmierz jego rezystencję. Prawidłowo powinien mieć jakieś 80-110 Ohm.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
rezystancja jest w normie:/ wydaje mi sie ze mam uwalony termostat, i silnik sie grzeje i gasnie, jednak wskazowka od temp, nie przekracza pionu, ale jak pomecze auto w momencie przygasania temp. zaczyna opadac i po jakims czasie wraca do pionu.
Opublikowano
właśnie rzecz w tym czy ta kontrolka wcześniej działała ,czy po prostu nie masz tam żarówki? odpuść sobie termostat i skup się na elementach elektrycznych/elektronicznych .Jak problem pojawia sie przy nagrzany silniku to odepnij czujnik temperatury silnika i patrz jak się silnik zachowuje .Sprawdz jeszcze ten czujnik prędkości obrotowej silnika

eSKa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.