Skocz do zawartości

E36 Pompa paliwa VDO vs BMW - jak założyć przewód paliwowy


sabial

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Właśnie wymieniłem fabryczną pompę paliwa na VDO i mam problem - nie wiem jak podłączyć przewód paliwowy ponieważ króciec do którego należy go podłączyć ma inny kształt niż oryginalny.

Na pompie BMW króciec był okrągły i przewód był na niego po prostu wciśnięty a na pompie VDO króciec ma wypustki po bokach i nacięcie na całej długości (porównanie na zdjęciu).

 

Czy ktoś wie jak nałożyć przewód na taki króciec? Może trzeba dokupić przejściówkę?

Sprawdzałem na RealOEM ale nie mogę znaleźć tego elementu.

 

http://www.sekretydiety.pl/auto/pompa-paliwa-VDO-vs-BMW.jpg

 

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki!

 

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego myślę,że kupiłeś złą pompę ponieważ Ty w swojej starej masz na tym kroćcu co zaznaczyłeś przewód przelewowy a w nowo kupionej jest go brak i mogę się założyć,że w nowej pompie nie jest on przelotowy.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że ten króciec który zaznaczyłem to właśnie do przewodu przelewowego, poniżej załączam zdjęcie całej nowej pompy na którym widać że są dwa króćce - do jednego podłączony jest przewód paliwowy idący do silnika i jest on normalny-okrągły, a drugi to ten dziwny z poprzedniego zdjęcia. Poniżej fotka całej nowej pompy VDO.

 

Gdyby ktoś tu był lepiej zorientowany w doborze części to będę wdzięczny za potwierdzenie, że dobrze wybrałem.

Samochód to E36 Compact 316i 102KM z 1994r.

 

Zamiennik jaki dobrałem to VDO 228-222-005-004Z

Tutaj jest katalog VDO: http://webshop-cs.tecdoc.net/vdo/index.jsp

Ten zamiennik proponuje też Intercars.

 

http://www.sekretydiety.pl/auto/pompa-paliwowa-VDO.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśląc logicznie musi być jakaś końcówka na wąż dziwne to. Jakby tego wycięcia nie było z boku to wypustek się pozbyc i po sprawie a tak lipton.Jak kupowałem do swojej pompe miała normalne krućce jak stara oryginalna, wszystkie które przeglądałem na allegro u handlarzy także.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego były dwa rodzaje pomp.Jedne miały dwa drożne kroćce drugie jeden bo drugi był nacięty i zaślepiony.Po lifcie już były z jednym tylko chyba.W Twoim przypadku wyjąłbym pompkę z nowego kosza i przełożyl do starego kosza zamiast starej pompki.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.