Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam Rekina 79r z 2L silnikiem M20 z 4 biegową skrzynią biegów. Moje pytanie takie czy jest możliwość przełożenia silnika 2,5 M50 pod tą 4 biegową skrzynie , czyli szybko wyciągnąć M20 i wsadzić M50 2,5 . Wielkie dzieki za normalne odpowiedzi .
Opublikowano
Najpierw trzeba zadać pytanie dlaczego chcesz zniszczyć klasycznego rekina plastikowym silnikiem. Do E30 jeszcze nie tak źle ale do E21 to M50 już trochę lipa.
Opublikowano
m20b20 albo b25 byłby ok moim skromnym zdaniem :mrgreen:

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
No tak poważnie to sam nie wiem :D po prostu trafił mi sie silnik M50 2,5L i myślałem ze bedzie sie lepiej sprawował od mojego 2L M20 , nie chce się mądrować nie wiem który silnik lepiej bedzie chodził ??
Opublikowano
wiesz gdyby to było e30 mógłbyś kombinować, ale e21... ja bym zostawił w klasyku, bo aż żal kombinować, wsadziłbym tylko lepszy hebel i zawias poprawił, odrestaurować środek, lakier i cycuś malina :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
No dzięki za odpowiedzi. No mój Rekinek na nowy lakier , środek cały wybebeszony , tylko tapicerka na drzwiach i 2 kubełki , pasy 4 punktowe. W silniku cały mam wyciągnięty, zrobiona głowica , wymienione pierscienie na tłokach . co jeszcze moge zrobić ?? Sory za takie pytanie ale co masz na myśli mówiąc ,,lepszy hebel i zawias ,, A co do zamiany to mam ten samochód od 7lat i zabrałem sie za niegorok temu i raczej ze mną zostanie zwłaszcza ze służy mi jako drugi samochód tylko dla frajdy i na bezdeszczowe dni :D
Opublikowano
pisząc to mam na myśli lepsze podzespoły tarcze klocki, amory tuleje i całą resztę z tym związaną :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zostaw w oem stanie. Jak chcesz więcej mocy to postara pokombinować z silnikiem m20b23 150. On ma stary typ układu sterowania przez co łatwiej będzie go swapować. ewentualnie pokombinował z m20b25 i 5 biegowa skrzynia. Jak SOBO wspominał, dobre hamulca i sprawny zawias. A m50 to zostaw w spokoju....

 

PZDR>

Opublikowano
zawieszenie mam całe nowe , wszystkie tuleje ,gałki , sprężyny i amory Bilsteina co obniża Rekina o 7cm. Więc posłucham waszej rady i zostanę przy 2L M20, dokończę go składać i może w sobotę wsadzę Rekinowi serce :D Wielkie dziecki za porady. Gdyby ktoś miał dostęp do całego dywanu na podłogę to będe wdzięczy bo nie moge nigdzie znaleźć , a jak jest to nadaje sie do pieca :cry:
Opublikowano

Wkleił bym tu pare fotek aby pokazać ale niestety nie wiem jak :mad2: na e-mail mogę chcetnie posłać

 

 

www.imageshack.us uplodujesz tam i dostajesz link który tu załączasz miedzy komenda img /img

Opublikowano
JA MAM W REKINIE M20B25 CHYBA BO SWAP BYŁ BARDZO DAWNO TEMU I MECHANIOR NIE CHCIAŁ MI POWIEDZIEC JAKI MOTOR WPAKOWAŁ. ALE NIE NARZEKAM TA TEN MOTOR.
Opublikowano
Wiesz ja nie narzekam , wręcz przeciwnie jestem zadowolony z niego , Rekinek spisuje sie w drodze bardzo dobrze ,. przyjechałem nim do Norwegi bo tu mieszkam i byłem bardziej wypoczęty niż jak jadę Mitsubishi Colt 2005r. Dreczy mnie tylko to że przykładowo puszcze go z gazu przed skrzyzowaniem i on dostaje takiego lekkiego szrpania albo gdzy chce ruszyć to nie zawsze idzie płynnie tylko szarpnie i potem to ciśnie ile tylko może :D
Opublikowano
moze coz z zapłonem? mój był kiedys 1.8 na wtrysku i w automacie ale ktos przerobił na gaznik i niestety cos poszło w garnek i rozdęło blok :shock: i tzeba było swapowac na 2.0 na gazniku a potem na ten który jest obecnie czyli wtrysk. wczesniej jezdził nim mój brachol a potem przeszło na mnie to było nasze pierwsze BMW wiec jest juz u nas jakes 17 lat :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.