Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

dzisiaj zabrałem sie z nudów za czyszczenie zaworu EGR i przy okazji chciałem wyczyścić sterowanie podcisnieniowe do EGRa.

Egr był pełen nagaru, udało mi sie go wyczyścić, ale nie wiem jak zabrać się do sterowania podciśnieniowego na obrazku nr 1

na forum jest instrukcja ale dla e46, i tam dało sie go rozebrać , ponieważ był połączony metalową opaską. u Mnie nie ma opaski a dwie częsci, które powinny być rozbieralne są ze sobą sklejone albo sprasowane chyba od nowości. Wiem ze czyszczenie filterkow w srodku tłoczka i membrany pomaga bo przerabiałem to w innym aucie. Czy wie ktoś jak do tego sie można dostać? Czy może ta część w naszych autkach jest nierozbieralna?

Edytowane przez sskrzypekss1
Opublikowano

Planuję go wymienić w najbliższym czasie, ale kupię nowy ORI. Słyszałem opinie, że czyszczenie go nie ma sensu bo ponoć po mimo panujących opinii nie można tego zrobić POPRAWNIE.

Nowy kosztuje 360zł więc, w porównaniu z wartością auta nie są to żadne pieniądze.

Opublikowano
Planuję go wymienić w najbliższym czasie, ale kupię nowy ORI. Słyszałem opinie, że czyszczenie go nie ma sensu bo ponoć po mimo panujących opinii nie można tego zrobić POPRAWNIE.

Nowy kosztuje 360zł więc, w porównaniu z wartością auta nie są to żadne pieniądze.

no tak, tylko czyszczenie mozna wykonać profilaktycznie. Nie mam pewnosci ze nowy bedzie lepiej działał, wiec po co wymieniac. Chyba ze są jakies objawy niesprawnego działania, tylko jakie?

Opublikowano
Jeżeli wszystko pracuje poprawnie w aucie to po co na siłę szukać problemów? Zabrudzony elektrozawór AGR jest jednym z głównych przyczyn spadku mocy w silnikach M47N2. Jeżeli nie odczuwasz problemów z przyspieszeniem to nie ma co stosować profilaktyki. Tyle.
Opublikowano
Jeżeli wszystko pracuje poprawnie w aucie to po co na siłę szukać problemów? Zabrudzony elektrozawór AGR jest jednym z głównych przyczyn spadku mocy w silnikach M47N2. Jeżeli nie odczuwasz problemów z przyspieszeniem to nie ma co stosować profilaktyki. Tyle.

moje auto troche jest zamlone tak do 1800obr/min pozniej juz idzie jak rakieta. nie wiem czy to spowodowane jest sterowaniem egr czy moze sterowanie turbiny czy moze tym ze usunąłłem rok temu klapki w kolektorze. jak kupiłem auto to o ile pamiętam dobrze nie miał takiego muła w dolnym zakresie obrotów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.