Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj zaświeciła mi się kontrolka samopoziomującego zawieszenia. Sprawa wygląda następująco. Auto na oko stoi na równym poziomie po obu stronach,i nie siedzi nisko, Wygląda to tak jak zwykle. Po przekręceniu kluczyka gasną wszystkie kontrolki odpalam silnik, z tylu słychać pompę NIVO jakieś 15s potem pompa się wyłącza i zaświeca się kontrolka na liczniku o awarii NIVO. Podłączyłem pod kompa i wywalił taki błąd.

 

http://members.upcpoczta.pl/t.chrupala/nivo/nivo.jpg

 

Proszę o pomoc, jaka może być przyczyna takiego zachowania ? Czyżby pompa NIVO nie dawała rady dopompować ?

 

http://members.upcpoczta.pl/t.chrupala/nivo/nivo1.jpg

Opublikowano
Pompa daje radę tylko według błędu kontroluje poziom z jednej strony, wygląda to bardziej na padnięty czujnik poziomowania z jednej strony
Opublikowano
Pompa daje radę tylko według błędu kontroluje poziom z jednej strony, wygląda to bardziej na padnięty czujnik poziomowania z jednej strony

 

A czy nie jest tak że jak padnie czujnik to komputer powinien to pokazać?

Opublikowano
Czy komp pokazuje szczerze mówiąc ja nie wiem, ale wygląda to na objaw padniętego czujnika, nawet jak tylko jeden działa to auto trzyma poziom normalnie.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Właśnie po przejechaniu kilkudziesięciu km auto lezy na lewej stronie :-(. W jaki sposób mogę zmusić auto do napapowania lewej poduszki ? Czy przy całkowicie opruznionej poduszce auto lezy tak samo nisko jak przy dziurawej ?
Opublikowano
Problem chyba rozwiązany do dwóch dni spokój lampka się nie świeci. Problem polegał na tym że jakiś magik "mechanik" kiedyś wymieniał czujnik w prawym kole, i zamiast wypoziomować auto komputerem to robił to doginając czujnik. Efekt był taki ze prawa strona stała na maxa wysoko a mimo to komputer otrzymywał sygnał ze jeszcze jest za nisko, wiec kompresor pompował pompował ale nie było żadnego efektu bo auto już nie mogło wyżej wiec po określonym czasie wywalało powyższy błąd, czyli brak kontroli jednej strony.
  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.