Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW M50-po porannym odpaleniu zgłaszaja mi sie błedy,raz 70-Oxygen sensor i czasem 37-oxygen sensor heater,wymieniłem sonde na nowa,dziwne bo na starej tez tak sie robiło. Czy cos nie łaczy jak zimny?,jak juz ciepły to błedy nie wyskakuja?
Opublikowano

a zobacz kolego czy pojawia się 12V na tym grzaniu tej sondy

 

jak nie sprawdź obwód grzania przekaźnik, bezpiecznik,

 

zobacz co na DME jest widoczne a nie na wtyczce od sondy

 

może się okazać że stara sonda była ok

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
czy wie ktos gdzie jest bezpiecznik i przekaznik od grzałki,nie mam na niej pradu rano?,gdzie spr na DDE?
Opublikowano
Ze względu na to że w większości nasze maszyny są leciwe proponuję aby przed wymianą podzespołów elektrycznych w pierwszej kolejności przeczyścić styki elektryczne na wszyskich złączkach podejrzanego podzespołu. Dotyczy to także złącza głownego komputera od sterowania zapłonem. Czasami wystarczy rozpiąć i ponownie spiąć złączkę i jest po kłopocie. W handlu są odpowiednie preparaty do czyszczenia złączy elektrycznych .
Opublikowano

kiedy powinno pojawic sie napiecie 12v na sondzie?,rozumiem ze 12v to podgrzewanie?

1-po przekreceniu stacyjki na zapłon(bez uruchamiania)

2-po uruchomieniu

3-po kilkunastu sekundach pracy silnika

mi pojawia sie po kilkunastu sek(punk 3)

Opublikowano
czy mam moze ktos mozliwosc fizycznie to spr jak powinno wygladac napiecie na stykach sondy?bo nie wiem czy to co u mnie jest normalne?
Opublikowano
to wiec kiedy ma sie zalaczac grzałka?
Opublikowano
nadal walcze z ta sonda,jak zimna to zgłasza bład 70,po nagrzaniu jak wykasuje to jest ok,spr napiecie i wychodzi 12v i sygnal 0,54v sonda wysyła pomiar 0.2 -0.7.
Opublikowano
spr jeszcze raz sondy-na starej mam mase na szarym(przejscie na obudowe),a na nowej przejscia nie ma? Moze cos tu jest nie tak?
Opublikowano
widze ze sam z soba wymieniam poglądy :D
Opublikowano
chyba sonda to bardzo ciezki temat(lub banalny) ze nik nic nie wie?
Opublikowano

temat banalny uszkodzona grzałka

 

nawiązując to tematu grzanie włącza się natychmiast po odpaleniu silnika i po około 2 minutach sonda ma uzyskać ok. 400 stopni , aby zjawisko Lambdy (to od nazwiska) się pojawiło czyli te twoje 0,2-0,9 V- takie są wytyczne normy Euro-2

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.