Skocz do zawartości

Nierzetelny serwis w Jankach !?


Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o jakości i rzetelności serwisu BMW Bawaria Motors w Warszawie-Janki ?

Dziś po raz pierwszy odwiedziłem ten serwis zmuszony obligatoryjną wymianą cewek zapłonowym zleconą przez BMW AG wynikiem stwierdzonej wady fabrycznej, a więc wizyta wymuszona brakoróbstwem BMW!

Niestety przy okazji tej wymuszonej przez BMW wizyty i wymiany w serwisie BMW Bawaria Motors w Jankach (Warszawa) uszkodzono mi krawędź felgi aluminiowej wraz z fragmentem opony... i niestety ku mojemu zdziwieniu szef tegoż serwisu BMW jak i przedstawiony mi przez niego szef całego "bałaganu" BMW w Jankach wykpili się od spowodowanej szkody!

Czy macie podobne doświadczenia i co sądzicie o jakości i rzetelności serwisu BMW Bawaria Motors w Warszawie-Jankach ?

Dla mnie serwis okazał się niewiarygodny, nieuczciwy!

Edytowane przez tomasis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do wpisu zamieszczonego przez użytkownika tomasis.

 

Klient był w serwisie Bawaria Motors w Jankach w ramach akcji wymiany cewki zapłonowej. Samochód przyjechał do serwisu czysty – Klient przed wizytą umył go we własnym zakresie. Po wykonaniu czynności serwisowych związanych z wymianą cewki auto zostało zwrócone Klientowi, który zgłosił naszemu pracownikowi uszkodzenie felgi, sugerując tym samym, że uszkodzenie powstało podczas przeprowadzanej naprawy.

 

Chcielibyśmy wyjaśnić, że miejsce uszkodzenia było zabrudzone, i pomimo podjętych przez nas prób, nie udało się go doczyścić. Fakt ten potwierdza, że uszkodzenie musiało powstać wcześniej, przed wizytą Klienta w naszym serwisie.

 

Każdorazowa wizyta Klienta w serwisie Bawaria Motors prowadzona jest według odpowiednich standardów oraz z zachowaniem ściśle określonych norm jakościowych. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi i satysfakcji Klienta, niemniej jednak w tym przypadku nie może być mowy o jakiejkolwiek winie leżącej po stronie naszej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do wpisu zamieszczonego przez użytkownika tomasis.

 

Chcielibyśmy wyjaśnić, że miejsce uszkodzenia było zabrudzone, i pomimo podjętych przez nas prób, nie udało się go doczyścić. Fakt ten potwierdza, że uszkodzenie musiało powstać wcześniej, przed wizytą Klienta w naszym serwisie.

 

... niemniej jednak w tym przypadku nie może być mowy o jakiejkolwiek winie leżącej po stronie naszej firmy.

 

zabrudzenia powstały wynikiem brudu ulicznego (brudny topniejący śnieg i paskudna aura w pierwszej części dnia 31.01.2013 r.) po przejechaniu ok. 30 km (bezpośrednio po odebraniu samochodu) - nieprawdą jest że nie udało się doczyścić uszkodzeń felgi, w obecności kierownika serwisu BMW Bawaria Motors Warszawa-Janki uszkodzenia zostały w znacznym stopniu doczyszczone a w ok. 2,5 godziny później uszkodzone fragmenty felgi zostały w praktycznie doczyszczone (należy zwrócić uwagę, że brud który wniknął w uszkodzenia tzn. wrębienia krawędzi felgi o porowatej strukturze jest trudno dostępny stąd czyszczenie takich powierzchni wymaga odpowiedniej staranności i jest utrudnione). Uszkodzony fragment felgi aluminiowej został wczoraj niemalże zupełnie doczyszczony, co wbrew temu co twierdzi fałszywie "specjalista" serwisu BMW Bawaria Motors Warszawa-Janki świadczy że uszkodzenie jest świeże i zapewne powstało w serwisie BMW. Przed wydaniem samochodu do serwisu, podczas mycia felg (wodą w myjni bezdotykowej z 30 cm) uszkodzenia nie było!

 

Wypadałoby aby Panowie z serwisu tak renomowanej firmy jak BMW trzymali się faktów!

 

Poniżej załączam zdjęcie przedmiotowego uszkodzenia felgi - jak widać ślady uszkodzenia po wyczyszczeniu z ulicznego pośniegowego brudu są świeże !

http://img22.imageshack.us/img22/9906/zdjcie3603.jpg

http://img594.imageshack.us/img594/9436/zdjcie3602p.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/121/zdjcie3617.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/4968/zdjcie3622.jpg

Edytowane przez tomasis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

BMW Polska po złożonej reklamacji na szkodę spowodowaną przez serwis BMW w Jankach (1,5 m-ca po naprawie i bezskutecznej reklamacji złożonej Dyrektorowi Zarządzającemu BMW Bawaria Motors), potwierdziła nieprawdę (!), twierdząc że pracownik BMW Polską oglądał film z monitoringu naprawy mojego samochodu, co więcej BMW Polska potwierdziła nieprawdę (!), że film z monitoringu obejmuje cały pobyt samochodu w serwisie BMW, poczynając od wjazdu do serwisu, poprzez pobyt samochodu podczas całej naprawy, aż do momentu wyjazdu i odbioru samochodu z serwisu... BMW Polska stwierdziła również nieprawdę, że mogę obejrzeć film z monitoringu w serwisie BMW w Jankach, że zostanie mi zaprezentowany przez kierownika serwisu BMW w Jankach...

Jednakże, gdy poprosiłem drogą mailową kierownika serwisu BMW w Jankach aby przesłał mi na adres e-mail pełny film z monitoringu naprawy mojego BMW w serwisie w Jankach celem jego weryfikacji co do zawartości i ciągłości zapisu otrzymałem zdumiewającą odpowiedź, że film z monitoringu mojego samochodu w serwisie BMW w Jankach już nie istnieje i został skasowany po 14 dniach od naprawy samochodu !

Należy również dodać, że Panowie specjaliści z serwisu BMW w Jankach już pierwszego dnia zgłoszenia reklamacji uszkodzenia felgi, dnia naprawy w serwisie BMW w Jankach informowali mnie że film z monitoringu naprawy mojego samochodu obejmuje jedynie moment wjazdu do serwisu i wyjazdu samochodu z serwisu, a czas naprawy samochodu nie jest objęty monitoringiem (!)

Najistotniejszym kluczowym faktem jest nieudostępnienie mi przez serwis BMW w Jankach filmu z monitoringu naprawy samochodu (jakiegokolwiek jego fragmentu...) pomimo mojej prośby o jego udostępnienie zgłoszonej Dyrektorowi BMW Bawaria Motors w Warszawie-Jankach i Panom z serwisu BMW w Jankach - niestety nie chciano i nie zaprezentowano mi filmu z monitoringu pobytu mojego samochodu w serwisie BMW w Jankach co postrzegam jednoznacznie jako ukrywanie przez serwis BMW w Jankach spowodowania uszkodzenia felgi i chęć uwolnienia się serwisu w Jankach od odpowiedzialności za szkodę i jej naprawy !

Innego wytłumaczenie być nie może..., gdyż jeśli serwis BMW w Jankach byłby rzetelny i nie odpowiadałby za uszkodzenie felgi bezproblemowo przedstawiłby mi film z monitoringu naprawy, czyż nie :?:

Biorąc pod uwagę powyższe zachowania BMW Polska i serwisu BMW w Jankach należy stwierdzić, że BMW Polska kłamała, że widziała film z monitoringu mojego samochodu (skoro został niby skasowany 14 dni po naprawie...), jak również kłamała, że film z monitoringu obejmuje cały czas pobytu samochodu w serwisie BMW w Jankach, w tym szczególnie czas naprawy samochodu przyjmując że film z monitoringu obejmuje jedynie moment wjazdu do serwisu i wyjazdu z serwisu do odbioru samochodu, jak twierdzili Panowie z serwisu BMW w Jankach lub należy stwierdzić, że serwis BMW w Jankach kłamał, że film z monitoringu nie ujmuje czasu naprawy samochodu.

Nieprawdą okazał się przekaz BMW Polska że mogę obejrzeć film z monitoringu naprawy mojego samochodu, gdyż jak napisałem powyżej Panowie z serwisu w Jankach twierdzą, że został on skasowany w terminie 14 dni od naprawy.

 

Wynikiem złożonej reklamacji zostałem uświadomiony, że BMW Polska jest firmą niewiarygodną, nierzetelnie rozpatrującą reklamację posługując się przy tym kłamliwym przekazem sprzecznym z faktami (BMW Polska złapana na ewidentnych kłamstwach - zachowanych w korespondencji mailowej!), a serwis BMW w Jankach nie chcąc udostępnić mi monitoringu naprawy potwierdził swoją nierzetelności i brak wiarygodności i tym samym udowodnił, że reklamacja była zasadna, a serwis w Jankach skompromitował się odmawiając naprawy uszkodzonej felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.