Skocz do zawartości

tomasis

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i

Osiągnięcia tomasis

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. BMW Polska po złożonej reklamacji na szkodę spowodowaną przez serwis BMW w Jankach (1,5 m-ca po naprawie i bezskutecznej reklamacji złożonej Dyrektorowi Zarządzającemu BMW Bawaria Motors), potwierdziła nieprawdę (!), twierdząc że pracownik BMW Polską oglądał film z monitoringu naprawy mojego samochodu, co więcej BMW Polska potwierdziła nieprawdę (!), że film z monitoringu obejmuje cały pobyt samochodu w serwisie BMW, poczynając od wjazdu do serwisu, poprzez pobyt samochodu podczas całej naprawy, aż do momentu wyjazdu i odbioru samochodu z serwisu... BMW Polska stwierdziła również nieprawdę, że mogę obejrzeć film z monitoringu w serwisie BMW w Jankach, że zostanie mi zaprezentowany przez kierownika serwisu BMW w Jankach... Jednakże, gdy poprosiłem drogą mailową kierownika serwisu BMW w Jankach aby przesłał mi na adres e-mail pełny film z monitoringu naprawy mojego BMW w serwisie w Jankach celem jego weryfikacji co do zawartości i ciągłości zapisu otrzymałem zdumiewającą odpowiedź, że film z monitoringu mojego samochodu w serwisie BMW w Jankach już nie istnieje i został skasowany po 14 dniach od naprawy samochodu ! Należy również dodać, że Panowie specjaliści z serwisu BMW w Jankach już pierwszego dnia zgłoszenia reklamacji uszkodzenia felgi, dnia naprawy w serwisie BMW w Jankach informowali mnie że film z monitoringu naprawy mojego samochodu obejmuje jedynie moment wjazdu do serwisu i wyjazdu samochodu z serwisu, a czas naprawy samochodu nie jest objęty monitoringiem (!) Najistotniejszym kluczowym faktem jest nieudostępnienie mi przez serwis BMW w Jankach filmu z monitoringu naprawy samochodu (jakiegokolwiek jego fragmentu...) pomimo mojej prośby o jego udostępnienie zgłoszonej Dyrektorowi BMW Bawaria Motors w Warszawie-Jankach i Panom z serwisu BMW w Jankach - niestety nie chciano i nie zaprezentowano mi filmu z monitoringu pobytu mojego samochodu w serwisie BMW w Jankach co postrzegam jednoznacznie jako ukrywanie przez serwis BMW w Jankach spowodowania uszkodzenia felgi i chęć uwolnienia się serwisu w Jankach od odpowiedzialności za szkodę i jej naprawy ! Innego wytłumaczenie być nie może..., gdyż jeśli serwis BMW w Jankach byłby rzetelny i nie odpowiadałby za uszkodzenie felgi bezproblemowo przedstawiłby mi film z monitoringu naprawy, czyż nie :?: Biorąc pod uwagę powyższe zachowania BMW Polska i serwisu BMW w Jankach należy stwierdzić, że BMW Polska kłamała, że widziała film z monitoringu mojego samochodu (skoro został niby skasowany 14 dni po naprawie...), jak również kłamała, że film z monitoringu obejmuje cały czas pobytu samochodu w serwisie BMW w Jankach, w tym szczególnie czas naprawy samochodu przyjmując że film z monitoringu obejmuje jedynie moment wjazdu do serwisu i wyjazdu z serwisu do odbioru samochodu, jak twierdzili Panowie z serwisu BMW w Jankach lub należy stwierdzić, że serwis BMW w Jankach kłamał, że film z monitoringu nie ujmuje czasu naprawy samochodu. Nieprawdą okazał się przekaz BMW Polska że mogę obejrzeć film z monitoringu naprawy mojego samochodu, gdyż jak napisałem powyżej Panowie z serwisu w Jankach twierdzą, że został on skasowany w terminie 14 dni od naprawy. Wynikiem złożonej reklamacji zostałem uświadomiony, że BMW Polska jest firmą niewiarygodną, nierzetelnie rozpatrującą reklamację posługując się przy tym kłamliwym przekazem sprzecznym z faktami (BMW Polska złapana na ewidentnych kłamstwach - zachowanych w korespondencji mailowej!), a serwis BMW w Jankach nie chcąc udostępnić mi monitoringu naprawy potwierdził swoją nierzetelności i brak wiarygodności i tym samym udowodnił, że reklamacja była zasadna, a serwis w Jankach skompromitował się odmawiając naprawy uszkodzonej felgi.
  2. zabrudzenia powstały wynikiem brudu ulicznego (brudny topniejący śnieg i paskudna aura w pierwszej części dnia 31.01.2013 r.) po przejechaniu ok. 30 km (bezpośrednio po odebraniu samochodu) - nieprawdą jest że nie udało się doczyścić uszkodzeń felgi, w obecności kierownika serwisu BMW Bawaria Motors Warszawa-Janki uszkodzenia zostały w znacznym stopniu doczyszczone a w ok. 2,5 godziny później uszkodzone fragmenty felgi zostały w praktycznie doczyszczone (należy zwrócić uwagę, że brud który wniknął w uszkodzenia tzn. wrębienia krawędzi felgi o porowatej strukturze jest trudno dostępny stąd czyszczenie takich powierzchni wymaga odpowiedniej staranności i jest utrudnione). Uszkodzony fragment felgi aluminiowej został wczoraj niemalże zupełnie doczyszczony, co wbrew temu co twierdzi fałszywie "specjalista" serwisu BMW Bawaria Motors Warszawa-Janki świadczy że uszkodzenie jest świeże i zapewne powstało w serwisie BMW. Przed wydaniem samochodu do serwisu, podczas mycia felg (wodą w myjni bezdotykowej z 30 cm) uszkodzenia nie było! Wypadałoby aby Panowie z serwisu tak renomowanej firmy jak BMW trzymali się faktów! Poniżej załączam zdjęcie przedmiotowego uszkodzenia felgi - jak widać ślady uszkodzenia po wyczyszczeniu z ulicznego pośniegowego brudu są świeże ! http://img22.imageshack.us/img22/9906/zdjcie3603.jpg http://img594.imageshack.us/img594/9436/zdjcie3602p.jpg http://img404.imageshack.us/img404/121/zdjcie3617.jpg http://img20.imageshack.us/img20/4968/zdjcie3622.jpg
  3. Co sądzicie o jakości i rzetelności serwisu BMW Bawaria Motors w Warszawie-Janki ? Dziś po raz pierwszy odwiedziłem ten serwis zmuszony obligatoryjną wymianą cewek zapłonowym zleconą przez BMW AG wynikiem stwierdzonej wady fabrycznej, a więc wizyta wymuszona brakoróbstwem BMW! Niestety przy okazji tej wymuszonej przez BMW wizyty i wymiany w serwisie BMW Bawaria Motors w Jankach (Warszawa) uszkodzono mi krawędź felgi aluminiowej wraz z fragmentem opony... i niestety ku mojemu zdziwieniu szef tegoż serwisu BMW jak i przedstawiony mi przez niego szef całego "bałaganu" BMW w Jankach wykpili się od spowodowanej szkody! Czy macie podobne doświadczenia i co sądzicie o jakości i rzetelności serwisu BMW Bawaria Motors w Warszawie-Jankach ? Dla mnie serwis okazał się niewiarygodny, nieuczciwy!
  4. zent już takie miejsce w garażu trafiłem i póki co nie ma szans na zmianę...
  5. Najbardziej (prócz brudu) chodzi o to jak zabezpieczyć lakier przez zarysowaniami niefrasobliwych garażowych przechodniów, gdyż auto stoi na "szlaku" wędrówek po graty trzymane przez mieszkańców..., no i zawsze coś tam może się otrzeć o cacko :cry:. Dlatego myślałem o pokrowcu, ale rdzy oczywiście nie pragnę więc trzeba coś innego wymyślić..., jakiś rodzaj separatora aby oddzielić cacko od pasażu wędrowców :idea:, jakiś parawan może :D
  6. Czy ktoś orientuje się czy i gdzie można nabyć pokrowiec na samochód (garażowy :!: ) do E90 - z miękkim delikatnym "aksamitnym" wnętrzem :!: :?: Rzecz w tym aby pokrowiec chronił lakier auta przede wszystkim przed brudem i zarysowaniami z rąk niefrasobliwych garażowych przechodniów, a jednocześnie nie rysował, nie ocierał lakieru swoją wewnętrzną stroną... Czy jest taki, wyściełany od wewnątrz aksamitem pokrowiec dedykowany do E90 :?: Z góry dziękuję za namiary :)
  7. Wiosna już się zbliża i niedługo czas wyeliminować te ryski, a wybiorę Meguiar's Ultimate Compound i polecę bardzo delikatnie aplikatorem Tri-Color German. Dzięki za pomoc :)
  8. W salonie nowe F10 328i ładują ładowarką Telwin T-CHARGE 26 Boost (link poniżej) - wydaje się być idealnym prostownikiem dla akumulatora VRLA / AGH 80Ah 800 A za rozsądną cenę 320 zł. http://www.skleptechniczny.pl/PROSTOWNIK_SAMOCHODOWY_Telwin_TCHARGE_26_p1605.html#
  9. Być może SwirlX jest zbyt delikatny, ale chcę podejść do tematu zachowawczo, wszystkie te trzy preparaty (Ultimate Compound, ScratchX 2.0, SwirlX) wezmę pod uwagę. Myjni automatycznej to raczej będę póki co unikał, aż ręczne mycie mnie zmęczy :)
  10. zent oto i one w zbliżeniu :x http://imageshack.us/photo/my-images/407/zdjcie2076.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/163/zdjcie2077.jpg/ z odległości ok. metra ryski są już niewidoczne: http://imageshack.us/photo/my-images/405/zdjcie2084.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/827/zdjcie2083.jpg/ i co zrobić aby było pięknie ? :D To w takim razie kup Ultimate Compound i wystarczy :cool2: Ale jeszcze pomyślę, bo może SwirlX z linka poniżej byłby delikatniejszy :wink: http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=451
  11. zent oto i one w zbliżeniu :x http://imageshack.us/photo/my-images/407/zdjcie2076.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/163/zdjcie2077.jpg/ z odległości ok. metra ryski są już niewidoczne: http://imageshack.us/photo/my-images/405/zdjcie2084.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/827/zdjcie2083.jpg/ i co zrobić aby było pięknie ? :D To w takim razie kup Ultimate Compound i wystarczy :cool2:zent dzięki za pomoc :cool2: , oczywiście wypucuję te ryski już na wiosnę :) Podziękowania również w kwestii rekomendacji kupna R6 :cool2:. Wybrane E90 325i spełnia od listopada 2011 r. moje oczekiwania (choć oczywiście 330i byłoby jeszcze lepszym wyborem, ale niestety jest pewna granica rozpusty :D , a i silnik R6 bez turbiny będzie bardziej oszczędny, również w zakresie serwisu :D.
  12. zent oto i one w zbliżeniu :x http://imageshack.us/photo/my-images/407/zdjcie2076.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/163/zdjcie2077.jpg/ z odległości ok. metra ryski są już niewidoczne: http://imageshack.us/photo/my-images/405/zdjcie2084.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/827/zdjcie2083.jpg/ i co zrobić aby było pięknie ? :D
  13. Ale to jest kosmetyczny drobiazg a nie robota dla lakiernika :!: Auto i lakier fabrycznie nowe i nie dam żadną maszyną tego ruszać :D Wystarczy szmatka tylko chce poznać jaki preparat jest najmniej inwazyjny najdelikatniejszy bo zakres kosmetyki jest skali włosa ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.