Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co sądzicie o jakości i rzetelności serwisu BMW Bawaria Motors w Warszawie-Janki ?

Dziś po raz pierwszy odwiedziłem ten serwis zmuszony obligatoryjną wymianą cewek zapłonowym zleconą przez BMW AG wynikiem stwierdzonej wady fabrycznej, a więc wizyta wymuszona brakoróbstwem BMW!

Niestety przy okazji tej wymuszonej przez BMW wizyty i wymiany w serwisie BMW Bawaria Motors w Jankach (Warszawa) uszkodzono mi krawędź felgi aluminiowej wraz z fragmentem opony... i niestety ku mojemu zdziwieniu szef tegoż serwisu BMW jak i przedstawiony mi przez niego szef całego "bałaganu" BMW w Jankach wykpili się od spowodowanej szkody!

Czy macie podobne doświadczenia i co sądzicie o jakości i rzetelności serwisu BMW Bawaria Motors w Warszawie-Jankach ?

Dla mnie serwis okazał się niewiarygodny, nieuczciwy!

Edytowane przez tomasis
Opublikowano

W nawiązaniu do wpisu zamieszczonego przez użytkownika tomasis.

 

Klient był w serwisie Bawaria Motors w Jankach w ramach akcji wymiany cewki zapłonowej. Samochód przyjechał do serwisu czysty – Klient przed wizytą umył go we własnym zakresie. Po wykonaniu czynności serwisowych związanych z wymianą cewki auto zostało zwrócone Klientowi, który zgłosił naszemu pracownikowi uszkodzenie felgi, sugerując tym samym, że uszkodzenie powstało podczas przeprowadzanej naprawy.

 

Chcielibyśmy wyjaśnić, że miejsce uszkodzenia było zabrudzone, i pomimo podjętych przez nas prób, nie udało się go doczyścić. Fakt ten potwierdza, że uszkodzenie musiało powstać wcześniej, przed wizytą Klienta w naszym serwisie.

 

Każdorazowa wizyta Klienta w serwisie Bawaria Motors prowadzona jest według odpowiednich standardów oraz z zachowaniem ściśle określonych norm jakościowych. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi i satysfakcji Klienta, niemniej jednak w tym przypadku nie może być mowy o jakiejkolwiek winie leżącej po stronie naszej firmy.

Opublikowano

Hehe...dlaczego zawsze serwisy zakładają konta dopiero po negatywnych wpisach ??

 

Nie mogę pojąć :mad2: :mad2: :mad2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano (edytowane)
W nawiązaniu do wpisu zamieszczonego przez użytkownika tomasis.

 

Chcielibyśmy wyjaśnić, że miejsce uszkodzenia było zabrudzone, i pomimo podjętych przez nas prób, nie udało się go doczyścić. Fakt ten potwierdza, że uszkodzenie musiało powstać wcześniej, przed wizytą Klienta w naszym serwisie.

 

... niemniej jednak w tym przypadku nie może być mowy o jakiejkolwiek winie leżącej po stronie naszej firmy.

 

zabrudzenia powstały wynikiem brudu ulicznego (brudny topniejący śnieg i paskudna aura w pierwszej części dnia 31.01.2013 r.) po przejechaniu ok. 30 km (bezpośrednio po odebraniu samochodu) - nieprawdą jest że nie udało się doczyścić uszkodzeń felgi, w obecności kierownika serwisu BMW Bawaria Motors Warszawa-Janki uszkodzenia zostały w znacznym stopniu doczyszczone a w ok. 2,5 godziny później uszkodzone fragmenty felgi zostały w praktycznie doczyszczone (należy zwrócić uwagę, że brud który wniknął w uszkodzenia tzn. wrębienia krawędzi felgi o porowatej strukturze jest trudno dostępny stąd czyszczenie takich powierzchni wymaga odpowiedniej staranności i jest utrudnione). Uszkodzony fragment felgi aluminiowej został wczoraj niemalże zupełnie doczyszczony, co wbrew temu co twierdzi fałszywie "specjalista" serwisu BMW Bawaria Motors Warszawa-Janki świadczy że uszkodzenie jest świeże i zapewne powstało w serwisie BMW. Przed wydaniem samochodu do serwisu, podczas mycia felg (wodą w myjni bezdotykowej z 30 cm) uszkodzenia nie było!

 

Wypadałoby aby Panowie z serwisu tak renomowanej firmy jak BMW trzymali się faktów!

 

Poniżej załączam zdjęcie przedmiotowego uszkodzenia felgi - jak widać ślady uszkodzenia po wyczyszczeniu z ulicznego pośniegowego brudu są świeże !

http://img22.imageshack.us/img22/9906/zdjcie3603.jpg

http://img594.imageshack.us/img594/9436/zdjcie3602p.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/121/zdjcie3617.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/4968/zdjcie3622.jpg

Edytowane przez tomasis
Opublikowano
To się rozpisałeś kolego :cool2: :cool2:

To nie ten dział :duh: :duh: /quote]

 

A gdzie miałem zamieścić ten post ? Proszę wskaż odpowiedni dział, aby uczulić właścicieli samochodów BMW ?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

BMW Polska po złożonej reklamacji na szkodę spowodowaną przez serwis BMW w Jankach (1,5 m-ca po naprawie i bezskutecznej reklamacji złożonej Dyrektorowi Zarządzającemu BMW Bawaria Motors), potwierdziła nieprawdę (!), twierdząc że pracownik BMW Polską oglądał film z monitoringu naprawy mojego samochodu, co więcej BMW Polska potwierdziła nieprawdę (!), że film z monitoringu obejmuje cały pobyt samochodu w serwisie BMW, poczynając od wjazdu do serwisu, poprzez pobyt samochodu podczas całej naprawy, aż do momentu wyjazdu i odbioru samochodu z serwisu... BMW Polska stwierdziła również nieprawdę, że mogę obejrzeć film z monitoringu w serwisie BMW w Jankach, że zostanie mi zaprezentowany przez kierownika serwisu BMW w Jankach...

Jednakże, gdy poprosiłem drogą mailową kierownika serwisu BMW w Jankach aby przesłał mi na adres e-mail pełny film z monitoringu naprawy mojego BMW w serwisie w Jankach celem jego weryfikacji co do zawartości i ciągłości zapisu otrzymałem zdumiewającą odpowiedź, że film z monitoringu mojego samochodu w serwisie BMW w Jankach już nie istnieje i został skasowany po 14 dniach od naprawy samochodu !

Należy również dodać, że Panowie specjaliści z serwisu BMW w Jankach już pierwszego dnia zgłoszenia reklamacji uszkodzenia felgi, dnia naprawy w serwisie BMW w Jankach informowali mnie że film z monitoringu naprawy mojego samochodu obejmuje jedynie moment wjazdu do serwisu i wyjazdu samochodu z serwisu, a czas naprawy samochodu nie jest objęty monitoringiem (!)

Najistotniejszym kluczowym faktem jest nieudostępnienie mi przez serwis BMW w Jankach filmu z monitoringu naprawy samochodu (jakiegokolwiek jego fragmentu...) pomimo mojej prośby o jego udostępnienie zgłoszonej Dyrektorowi BMW Bawaria Motors w Warszawie-Jankach i Panom z serwisu BMW w Jankach - niestety nie chciano i nie zaprezentowano mi filmu z monitoringu pobytu mojego samochodu w serwisie BMW w Jankach co postrzegam jednoznacznie jako ukrywanie przez serwis BMW w Jankach spowodowania uszkodzenia felgi i chęć uwolnienia się serwisu w Jankach od odpowiedzialności za szkodę i jej naprawy !

Innego wytłumaczenie być nie może..., gdyż jeśli serwis BMW w Jankach byłby rzetelny i nie odpowiadałby za uszkodzenie felgi bezproblemowo przedstawiłby mi film z monitoringu naprawy, czyż nie :?:

Biorąc pod uwagę powyższe zachowania BMW Polska i serwisu BMW w Jankach należy stwierdzić, że BMW Polska kłamała, że widziała film z monitoringu mojego samochodu (skoro został niby skasowany 14 dni po naprawie...), jak również kłamała, że film z monitoringu obejmuje cały czas pobytu samochodu w serwisie BMW w Jankach, w tym szczególnie czas naprawy samochodu przyjmując że film z monitoringu obejmuje jedynie moment wjazdu do serwisu i wyjazdu z serwisu do odbioru samochodu, jak twierdzili Panowie z serwisu BMW w Jankach lub należy stwierdzić, że serwis BMW w Jankach kłamał, że film z monitoringu nie ujmuje czasu naprawy samochodu.

Nieprawdą okazał się przekaz BMW Polska że mogę obejrzeć film z monitoringu naprawy mojego samochodu, gdyż jak napisałem powyżej Panowie z serwisu w Jankach twierdzą, że został on skasowany w terminie 14 dni od naprawy.

 

Wynikiem złożonej reklamacji zostałem uświadomiony, że BMW Polska jest firmą niewiarygodną, nierzetelnie rozpatrującą reklamację posługując się przy tym kłamliwym przekazem sprzecznym z faktami (BMW Polska złapana na ewidentnych kłamstwach - zachowanych w korespondencji mailowej!), a serwis BMW w Jankach nie chcąc udostępnić mi monitoringu naprawy potwierdził swoją nierzetelności i brak wiarygodności i tym samym udowodnił, że reklamacja była zasadna, a serwis w Jankach skompromitował się odmawiając naprawy uszkodzonej felgi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.