Skocz do zawartości

Ciezko pracujace wspomaganie po wymianie pompy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od jakiegos czasu mialem problem ze wspomaganiem, przy skrecaniu w lewo musialem dodac najpierw gazu aby muc krecic kierownica, oprucz tego strasznie halasowala. Zakupilem pompe uzywana (sprawdzona w poprzednim aucie) zamontowalem, wymienilem plyn i jest podobnie z tym, ze pompa chodzi w tym przypadku cichutko ale chodzi bardzo opornie, krecenie kierownicy w miejscu bez dodania gazu jest raczej malo mozliwe. Czy w takim razie przekladnia nie trzyma cisnienia i jest do wymiany czy jeszcze moge szukac problemu gdzies indziej?

 

Pozdrawiam

B-bardzo M-mądry W-wybór
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz servtronik, to możliwe że jest wyłączony, może być zatarta przekładnia, może być nieszczelność....

Albo miała luzy i ktoś za mocno dokontrował "łyżwę", przez co pompa nie daje rady.

Jak wychodzisz z zakrętu, kierownica sama ci wraca do położenia na wprost?

Opublikowano
Uklad odpowietrzylem, 2 razy i to samo. Kierownica w 90% nie wraca do polozenia. Nigdy nic przy przekladni nie bylo grzebane, tzn napewno odkad ja mam czyli 4 lata.
B-bardzo M-mądry W-wybór
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak kierownica nie odbija, a przy przekładni nikt nic nie ruszał, to pewnie przytartą masz listwe.

Zdejmij lewą osłonę i zobacz jak to wygląda w środku, napchaj smaru, może się rozrusza jeszcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.