Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pełna regeneracja magla tj komplet uszczelnień, łożyska, tulejki,

szlifowane lub polerowane elementów współpracujących z uszczelnieniami to koszt ok 700zł

Opublikowano

ok, rozumiem, ze 700 + montaz i demontaz z auta + zbieznosc, ewentualne plyny i inne takie.

 

Pytam, bo slysze delikatne stuki. znafcy twierdza po wstepnej diagnozie, ze to magiel i ze to "norma" w tych autach. poki co luzy sa slyszalne a nie wyczuwalne wiec jeszcze mi sie nie spieszy ale wole sie przygotowac

pozdrawiam

t.

Opublikowano
Z kwotą to dokładnie tak ale demontaż nie jest aż taki kłopotkiwy. Znajomi wysłali swe przekładnie pocztą kurierską do regeneracji do firmy Hydrosystem www.hydrosystem.pl i sobie chwalą. Ja obecnie też walczę ze stukami, w przekładni miałem luz na przegubie kulowym łączącym listwę zębatą z drążkiem-zregenerowano mi to za 70zł,nie wiem ile kusztuje taki nowy przegub.mimo to stuka mi dalej choc na stacji kontroli pojazdów luzów nie stwierdzono-dziwne:)
Opublikowano
.mimo to stuka mi dalej choc na stacji kontroli pojazdów luzów nie stwierdzono-dziwne:)

 

nic w tym dziwnego. Stacje dzialaja w polskich realiach wiec tam raczej wylapuja rozpadajace sie na dwie czesci swoznie niz kosmetyczne mankamenty ;)

pozdrawiam

t.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.