Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam ! Mam problem z odpalaniem mojej buni na mrozie ( rozrusznik kręci i za 6-10 razem odpala ), wyskakuje czerwona zębatka ( Getriebestorung i mnóstwo innych błędów po kolejnych kręceniach : kraftstoffpumpe ) , w garażu pali dobrze .Wymieniłem świece + sterownik i dalej lipa .Po podłączeniu do komputera bez błędów .Sprawdzałem w Mobil Klimat w Katowicach - pozostaje pozostawienie auta na 2-3 dni i będą sprawdzać .Miał ktoś taki problem ? Edytowane przez doktor1975
Opublikowano

Do sprawdzenia świece i sterownik to po pierwsze, po drugie akku w jakim stanie? Błędy mogą być wynikiem zbyt dużego spadku napięcia w akku.

Do tego paliwo - lejesz dobre? Może paliwo/woda/parafina w nim zawarta się wytrąca/zamarza?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Witam

 

Może zadam głupie pytanie, ale jak sprawdzić akumulator ?

 

Tzn wstępna diagnoza ( moja ) wskazuje na to, że jest do wywalenia ( daje napięcie napostoju ok 11.6v ), jednak zastanawia mnie czy może Klemy nie są temu winne, bo akumulator ma zaledwie 2,5 roku.

 

Dodam tylko, że był ładowany prostownikiem już 2 razy i pomaga to na 1 dzień

 

Pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Domowym sposobem raczej trudno będzie - musisz sprawdzić akku jak zachowuje się w stresie ;) czyli pod obciążeniem.

Podjedz do stacji diagnostycznej/warsztatu ale jakiegoś większego to powinni mieć na stanie tester akumulatorów który po podłączeniu obciąża akumulator i podaje zarówno napięcie jak i pojemność akumulatora.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mialem podobny problem wczesniej w aucie mamy strasznej jakosci diesla dolej 3l benzyny problem zniknie zaden uszlachetniacz do paliwa nie pomoze ja z tego wlasnie powodu kupilem teraz auto w benzynie
BALCAMP.PL
Opublikowano
To co w ropie jest?? Jak byla by taka jak powinna to by nie bylo problemow na zbiornik jak wlejesz 3 l benzyny na pewno nic sie niema prawa stac
BALCAMP.PL
Opublikowano
A co ma w niej być? Zgadzam się, że jakość paliw jest średnia, do tego bioestry... dolewając benzyny tylko pogarszasz jakość tego co masz w baku. Przejeździłem 60000km 320d E90 i nie dolewałem niczego, żadnych dodatków uszlachetniających i tym bardziej benzyny. Chyba nie wiesz po co się kiedyś dolewało benzyny do ON: żeby zimową porą nie wytrącała się parafina.
Opublikowano
To nie są te czasy, żeby dolewać benzyny do ropy :nienie: :nienie: . Benzyna jest sucha, dzięki czemu można sobie narobić ładnych kłopotów z układem wtryskowym...[/quo

benzyny :nienie: ale oleju mixol można dodać dwie setki

Opublikowano
Kolega pisze ze ma problem z odpaleniem w mrozy jak auto stoi w garazu problem znika
BALCAMP.PL
Opublikowano
benzyny :nienie: ale oleju mixol można dodać dwie setki

a jak się do tego ma DPF ?? czy aby nie był to dla niego wyrok śmierci ??

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
benzyny :nienie: ale oleju mixol można dodać dwie setki

a jak się do tego ma DPF ?? czy aby nie był to dla niego wyrok śmierci ??

Chłopaki mają Dpf i dolewają ,nic się nie dzieje,

ja dolewałem do auta bez Dpf-a ponoć lepsze smarowanie wtrysków ,były lepsze parkometry wtrysków po podłączeniu Vag-a :norty:

Opublikowano

Miałem tej zimy ten sam problem....i metodą prób i błędów wyszło co jest nie tak opcje są następujące:

 

1.Akumulator, nie ma znaczenia, że ma 2 lata może być juz do wyrzucenia takie teraz robią.Najlepsza metoda sprawdzić akumulator specjalnym sprzętem do mierzania i wyskakuje Ci, że jest dobry,zły lub do naładowania.

 

2.Świece, również mogą Ci sprawdzić w serwisie albo w innej stacji diagnostycznej.Jeżeli wywala Ci błąd wszystkich świec na 99% będzie to sterownik świec.

 

3.Wyżej wspomniany sterowink świec.

 

4.Mała ilośc ropy w zbiorniku.W zimę jak są mrozy powinieneś mieć zalane przynajmniej połowe zbiornika lub więcej.Dodatkowo możesz kupić uszlachetniacz na stacji do diesla.

 

5.Innych możliwośći nie ma....

 

U mnie akurat chodziło o sterownik do świec został wymieniony na nowy i po problemie :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.