Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! jestem nowy tu na forum szukalem odpowiedzi na moj problem ale nic nie udalo mi sie znalesc. Mam E34 520 91r w ktorym byl m50b20 a teraz jest zrobiona przekladka na m50b20 vanos z 92r. i auto kreci a nie chce odpalic nie ma iskry:/ komputer i wiazka siemens tez oczywiscie zostaly przelozone razem z silnikiem, czujniki polozenia walu,rozrzadu nowe zakupione i nadal zima;/ Bardzo was prosze o pomoc pzdr. michal
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słabo szukałes.To simens ma odcięcie.Potrzebujesz immo z auta z którego pochodzi silnik.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi o modół immobilizera bo wiem że simensy takie coś posiadały.Jeżeli silnik jest z e34 to trzeba szukać nad lewym kolanem kierowcy,jeżeli z e36 to za schowkiem od strony pasażera.Silnik przed wyjęciem odpalał?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Po numerze sterownika da się stwierdzić czy jest immo

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
ECU z immobilajzerem miały inne numery niż te bez niego. Dalej musisz szukać sam, albo może ktoś się znajdzie kto ma wiedze, które mają jaki numer, bo ja nie wiem.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Całym osprzętem. Jak nie wiesz jaką masz to sprawdź producenta na przepływce. Jak wyglądała różnica w immobilajzerze to nie wiem, ale conajmniej jeden z nich montował go w sterowniku i do likwidacji potrzeba magika.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Nie ma jakichś wstawek albo lutów na kablach idących do cewek? Jak ja robiłem swapa to była tam wstawka od jakiegoś alarmu i trzeba było zlutować.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Najprościej po przepływce. Do Vanosa szły tylko Siemensy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiązka vanos simensa powinna mieć tylko 2 przekazniki przy kompie o ile dobrze pamiętam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Tak. Podgrzewanie sondy i sterownik są na jednym przekaźniku.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
a jak sa te czujniki polozenia walu,rozrzadu mam je od 2.5vanos i jak je wpinam do wtyczki przy instalacji to roznia sie kolorami i nie idze kolor w kolor tak powinno bys?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mistrzuniu bóg jeden wie coś ty tam zrobił.Czujnik wału,wałka z 2,5 vanos nie pasuje do 2,0 vanos!!!To całkowicie inny typ czujnika i inny producent.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.