Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema posiadam BMW 316 M40 1990 rok i właśnie stukneło 200000 ile jeszcze przejade bez remontu wiem że przebieg jest oryginalny styl jazdy raczej spokojny ale nie za bardzo, oleju jeszcze nie łyka ani grama a jeżdże na Mobil 10w40.

martwi mnie jednak bo wałek ma wżery ale na obroty wchodzi bez problemu to chyba nie jest aż tak żle.

 

Ile jeszcze wytrzyma tysięcy boje się główn9ie o wałek i głowice bo dół jest chyba spoko, i co robić zeby jeszcze sporo pojeżdził bez remontu

 

Napiszcie swoje doświadczenia i opinie.

Dzięki z góry. :)

Opublikowano

hehe

Każdy tu ma poniżej 200 tys, nawet jak ma 16 letnie auto.

:D :lol: jaja

Ja mam 207 tys na liczniku, a pewnie ze 100-150 tys wiecej, a silnik sobie zyje i nawet nieźle sobie żyje....

Opublikowano

ok ale ja mam o wiele mniejszy silniczek i jak każdy wie trapi go problem głowicy Ile on pociągnie

 

Opiszcie własne doświadczenia z tym silnikiem.

Opublikowano
moja ma z 300 tk za mojej kadencji głowica pękła .Czasem jak jest źimno to coś lekko puka ale zaraz sie wycisza :) ja słyszałem że nawet 800tk niektóre modele potrafią przejechać !:)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
moja 270tkm i zero problemow (odpukać:)) . Fakt że poprzednim wlascicielem byl starszy gosc. ktory silniczka nie katowal. Drugi fakt ze gdyby to nie bylo BMW a fiat czy cos w ten desen to przy 270tkm silnik by zakonczyl zywot a beemka pewnie dopiero dobiega polmetka:)
Opublikowano

nie wiem co dokladnie masz na mysli piszac o wzerach na walkach nierządu. Krzywki sa zuzyte? Na krzywkach sa jakies wzery, nierownosci?

 

Glowica sama z siebie nie powinna pekac. Ale mozna jej to bardzo ulatwic, jesli silnik pracuje nierowno, ma rozna kompresje na poszczegolnych cylindrach, co za tym idzie rozna temperature w cylindrach. Dodatkowo niedomagajace chlodzenie (za zimno, za cieplo) jest rowniez czesta przyczyna pozniejszych problemow.

 

Co mozna zrobic? Jesli masz ochore pojezdzic tym autem jeszcze jakis czas to sprawdz sobie kompresje, zdiagnozuj uklad chlodzenia (termostat, wentylator, etc). Jesli kompresja jest spoko to zwyczajnie dbaj o silnik z uwzglednieniem chlodzenia zwlaszcza

pozdrawiam

t.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.