Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich serdecznie!

 

Bardzo proszę o rozwianie kwestii założenia bloku silnika z m62b44 do m62tu chodzi o to że w moim kopytko nie wytrzymało...

czy będzie pasował do głowic z vanosem tylko o to mi chodzi.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wedlug mnie podejdzie na spokojnie. Pamietam ze jakis czas temu kumpel robil w druga strone w silniku 2.8. Wyrzucal glowice z vanosem i wsadzil od 2.5 bez vanosa. Bez zadnego problemu. Takze wnioskuje ze tutaj tez takowy nie wystąpi.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
raczej to są inne bloki, blok TU był wykonany z alusilu i dało się go honować, sam M62 do 97r był pokrywany nikasilem, poza tym bloki różnią sie skokiem tłoka i kanałem olejowym który służył do smarowania vanosa
Opublikowano

nie dam ci 100% pewności, pogrzebałem w necie i napisałem to co wyczytałem, w podobnym temacie

 

zobacz na realoem

http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/Sedan/Europe/740i-M62/LHD/A/2000/browse/engine/engine_block/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/Sedan/Europe/740i-M62/LHD/A/browse/engine/engine_block/

 

 

 

numer bloków dzielą się na te od 94-98 i 98-2001, pamiętaj że w 98r był filt i stosowane obydwa silniki, TU i bez TU

Opublikowano

rozkodowałem sobie vin i jest że tu

 

 

 

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAGG81030DF85303

Kod typu GG81

Typ 740I (EUR)

Typoszereg E E38 ()

Seria 7

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M62/TU

Pojemność skokowa 4.40

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 1998-09-15

Opublikowano
Gdzie ci sie skok tłoka różni? Miedzy M60 i M62 owszem, ale nie w M62. Ja bym spokojnie montował. Szczerze mówiąć śmiem wątpić że jest jakiś specjalny kanalik olejowy do Vansów. Takze reasumując ja nie widze przeciwskazań :)

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Wydajesz sobie opinie po tym co ci się wydaje czy gdzieś przeczytałeś a tutaj jest potrzebna zdania kogoś kto zna się na temacie na tyle że da gwarancje że taka operacja się uda bez szkody. Ja bym poczekał na głos osoby która się takiej operacji albo podjęła albo ma 100% pewność w tej materii.
Opublikowano
Zobacz sobie te linki z bmw fans i juz wiesz. Bloki różnia się tylko w rocznikach czyli przedlift-polift. Poniewaz kolega ma polift z tego co widze, to nie ma wyboru, był jeden blok do 740i po 98 roku.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
silniczek przywiozłem rozebrałem i tak... ogólnie wychodzi na to że będzie ok, kanały w bloku tj.smarowanie i chłodzenie identyczne dupcia identyczna,z przodu po odkręceniu obudowy od rozrządu i rozrządu, pokrywy i rozrząd będą bezproblemowo pasowały od m62tu mocowania itp identyczne tylko inne ślizgi ale to wiadomo bo vanos ma krótsze tak identyko, co jeszcze jest zauważalne to to że tłoki w m62tu na górze mają takie wyżłobienia żeby to niby się mieszanka lepiej spalała a m62 ma płaskie tłoki z góry ale to pierdoła którą się nie sugeruje, w moim wypadku mam jeszcze taki problem że ten silnik który kupiłem jest z anglika i rozrusznik ma montowany z lewej strony a w europie jest z prawej strony tyle dobrze że po obu stronach są przygotowane ucha tylko trzeba sobie wyciąć piłą otworową dziurę o śr 76mm na rozrusznik miejsca na śruby do rozrusznika już są nagwintowane też problemu z tym nie będzie ogólnie jeszcze jestem w trakcie ale jestem dobrej myśli :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wszem i wobec chcę ogłosić że taka operacja jest do zrobienia i wszystko pasuje silniczek chodzi jak marzenie :D moje uszy znów słyszą ten śliczny dzwięk...:) pozdrawiam!!
Opublikowano
Nie źle doczytales :) inne numery maja bloki w 740 w zakresie przed/po lift. Z tego względu ze przed liftem był silnik M60B40 , a w polifcie było M62(tu)B44 :) to jest różnica i powód dlaczego maja inne numery.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam wszystkich, mam pytanie czy ktoś jeszcze przerabiał ten temat z blokiem od m62b44 do m62b44 TU ? I czy to jest faktycznie wykonalne ? Bardzo proszę o konkretną odpowiedź.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

czy jest możliwość założenia bloku silnika z m62tub44 do m62b44 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.